Jacquemus створив сумку у вигляді логотипу Nike
Французький модний бренд Jacquemus перетворив 54-річний логотип спортивного гіганта на шкіряну сумку через плече. Сумка The Swoosh Bag, оснащена ремінцем, що регулюється, прикрашена фірмовим срібним брендингом Jacquemus. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
«Завдяки своєму силуету, що надихає, аксесуар пропонує компактний простір для зберігання, доступний завдяки блискавці, яка проходить по його вигнутому фасаду», - пише Hypebeast.com
У рекламній кампанії візьме участь найшвидша жінка у світі - американська зірка легкої атлетики Ша'Керрі Річардсон. Раніше повідомлялося, що наприкінці минулого року вона підписала контракт із Nike на кілька сотень тисяч доларів.
Jacquemus має давні стосунки з Nike. Вперше дизайнер пов'язав себе з компанією ще 2018 року. А у 2022 році бренд запустив свою дебютну колаборацію з Nike у сфері активного одягу, що включає спільні версії Air Humara. Минулого року дизайнер спільно з брендом створив взуття, що об'єднує Air Force 1 і ACG Terra, що отримало назву Nike J Force 1, а буквально минулого місяця він представив два спільні колірні рішення для Air Max 1'86.
Читайте також: Nike скорочує 1600 співробітників
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Теги: новини виробників, найк, сумка найк
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар