Штучний інтелект дедалі більше впливає на логістику та роздрібну торгівлю
Протягом останнього святкового сезону завдяки підтримці штучного інтелекту (ШІ) галузь роздрібної торгівлі заробила $194 млрд, повідомляє Salesforce. Взагалі, торгівля все частіше використовує рішення, які підтримуються штучним інтелектом. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Logist.FM.
Наприклад, Amazon використовує ШІ для підвищення ефективності своєї логістики, особливо на останній милі, коли потрібно розвезти замовлені товари роздрібним покупцям. А польська компанія LPP використовує технології штучного інтелекту у своїй складській логістиці. Така ж компанія, як Sagra Technology, запровадила ШІ, щоб провести сегментацію клієнтської бази.
За словами експертів, у роздрібній торгівлі та пов’язаній з нею логістиці почалися радикальні зміни. Результатом активного та масштабного запровадження штучного інтелекту мають стати відкриті нові можливості для продавців, а також суттєві зміни в очікуваннях самих клієнтів.
Аналіз Salesforce показує, що ШІ мав значний вплив на поведінку споживачів і результати продажів за останні два місяці минулого року.
Майже в кожній п'ятій покупці (17%) були задіяні інтелектуальні алгоритми. Ця участь у процесі купівлі перетворюється на величезні суми грошей, а точніше, 194 мільярди доларів продажів у США протягом листопада та грудня.
Насправді у сезоні святкових розпродажів 2023 року штучний інтелект відіграв провідну роль вперше за всю історію, відзначають фахівці. Обсяги продажів збільшувалися, зокрема, завдяки точним і персоналізованим рекомендаціям щодо продуктів, які приваблювали клієнтів і спонукали їх робити покупки. Це інноваційний підхід до рекомендацій продуктів, який базується на аналізі даних і алгоритмах машинного навчання.
Також штучний інтелект, який найбільш точно прогнозує попит, дозволяє завезти на склади оптимальні партії «правильного» товару. Ви одночасно зменшуєте запаси, а також позбавляєтеся значної частини повернення та неліквіду. Але досі ШІ здебільшого працював у сфері доставки. За даними My Logistics Magazine, транспортні витрати на останній милі можуть досягати 55% загальних видатків на доставку. Тож тут є великий простір для боротьби з затримками, неефективними маршрутами, а також для економії палива, оптимізації роботи персоналу та техніки тощо.
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Теги: новини риитейлу, штучний інтелект, управління запасами, інновації в ритейлі
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар