YouTube ввів маркування створеного за допомогою нейромереж контенту
YouTube додав інструмент для маркування відеороликів, створених із використанням штучного інтелекту (ШІ). У такий спосіб власник відеосервісу, IT-гігант Google, має намір боротися з неправдивою інформацією, яку користувачі майданчика можуть сприйняти як справжню. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Напис Altered synthetic content (Змінений синтетичний контент) відображатиметься в розширеному описі під роликами або прямо в інтерфейсі відеоплеєра. При цьому YouTube не вимагатиме від авторів позначати анімований контент, ролики зі спецефектами або використанням ІІ для кіновиробництва.
Нові заходи спрямовані лише на боротьбу з фейковою інформацією, наголосили у компанії. При завантаженні ролика користувачеві буде запропоновано вибрати відповідне маркування, щоб попередити глядачів про наявність у відео фрагментів, створених нейромережею.
Наприклад, маркування буде потрібно, якщо у відео показані стихійні лиха в реальному регіоні, які ніколи не відбувалися. Або ролик знятий із використанням дипфейків. Особлива увага приділятиметься матеріалам на делікатні теми: світові конфлікти, кризи, проблеми у сфері охорони здоров'я, вибори та інше.
YouTube анонсував запровадження маркування контенту, створеного за допомогою ІІ, у листопаді 2023 року. Тоді зазначалося, що, як і раніше, будуть видалятися ролики, які порушили правила платформи, незалежно від наявності такого маркування.
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар