Люксові світові бренди почали позбавлятися магазинів на Росії
Міжнародні люксові бренди, які поставили на паузу роботу на Росії після повномасштабного вторгнення російської армії в Україну, почали масово закривати свої магазини, повідомляє TradeMaster.UA.
Про закриття трьох московських магазинів, включаючи бутік у ГУМі, йдеться у звіті Prada. Там також зазначається, що на початок 2024 року у бренду на Росії залишилося лише шість точок продажу.
Італійська Fendi відмовилася від оренди трьох приміщень у Москві. У компанії поки що діє контракт на оренду бутіка в ЦУМі, але вона планує розірвати його з 1 серпня цього року.
Також договори оренди приміщень під бутіки почало розривати російське представництво Chanel. До початку війни в Chanel на Росії налічувалося 17 бутиків, переважно в Москві.
Крім цього, у 2023 році Swatch Group (марки Breguet, Harry Winston, Omega та Rado) розірвала договори оренди 15 своїх магазинів у Москві, Санкт-Петербурзі та інших містах. У компанії залишилося 13 точок на РФ.
Всі ці бренди зупинили постачання товарів у країну після ембарго ЄС та США на ввезення до Росії одягу, взуття та аксесуарів дорожчих за $300 та 300 євро за одиницю продукції.
Відразу після початку війни роботу своїх магазинів призупинили 27% закордонних люксових ритейлерів, підрахували в IBC Real Estate. Проте вони продовжували займати площі у ключових торгових коридорах та торгцентрах. Більшість брендів належить до великих груп - LVMH (Christian Dior, Givenchy, Bvlgari), Kering (Alexander McQueen, Balenciaga) і Richemont (Cartier, Chloe, Piaget).
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар