22 травня 2024

Nestle почала робити піцу та пасту для пацієнтів на «Оземпіку»

Nestle почала робити піцу та пасту для пацієнтів на «Оземпіку»
349

Швейцарський виробник продуктів Nestle запустив серію продуктів для людей, які приймають препарати для зниження ваги «Оземпік» та Wegovy, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Reuters. У новій лінійці, зокрема, буде представлена заморожена піца та збагачена білком паста вартістю $5.

Продукти нової лінійки під брендом Vital Pursuit почнуть продаватися у США у жовтні. У ній також буде містити необхідну кількість клітковини, заліза та кальцію.

Ті, хто приймає ліки, на основі глюкагоноподібного пептиду-1 (GLP-1) втрачають м'язову масу, оскільки часто не хочуть їсти, наводить Reuters слова спеціаліста з ожиріння Ітана Лазаруса. Нові продукти мають заповнити цей дефіцит.

Nestle вже випускає коктейлі та добавки для тих, хто зазнає побічних ефектів від препаратів для схуднення – у тому числі нудоту та запор. Аналогічну продукцію виробляють також Herbalife та постачальник наборів для приготування їжі Daily Harvest, який пропонує споживачам Ozempic страви з квасолі та капусти за $118,46. Тим не менш, продажі "йдуть повільно", говорив генеральний директор Daily Harvest Рікі Сільвер. За його словами, компанія не проводить інтенсивних кампаній для продажу своїх наборів людям, які користуються такими ліками.

За даними ВООЗ, зараз близько 2,6 млрд осіб — майже 33% населення Землі — живуть із зайвою вагою, а на ожиріння страждають близько 892 млн. У 2014 р. вчені виявили, що препарати для лікування діабету 2-го типу, у складі яких є аналог пептиду GLP-1, викликає у пацієнтів зниження апетиту та втрату ваги. Це викликало бум на прийом "Оземпіка" та інших подібних препаратів.

Приблизно кожен восьмий дорослий споживач США споживає препарати на основі GLP-1, наводив Reuters дані опитування Kaiser Family Foundation (KFF). За оцінками Goldman Sachs, кількість американських споживачів у найближчі чотири роки становитиме до 70 млн — майже п'ятий американець. 

Виробники продуктів харчування, мережі магазинів і ресторанів стурбувалися масовим інтересом до «Оземпіка» у жовтні 2023 р., коли найбільший у світі ритейлер — американський Walmart повідомив, що люди, які худнуть за допомогою ліків, почали купувати менше їжі. За прогнозом аналітиків Barclays, «Оземпік» та його аналоги можуть вплинути на культуру споживання та завдати шкоди виробникам продуктів та сигарет, оскільки семаглутид (активна речовина в «Оземпіку») знижує і потяг до нікотину.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також