LVMH розширює партнерство з Alibaba у сфері хмарних сервісів та ШІ

Найбільший світовий виробник товарів класу люкс LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA розширює партнерство з Alibaba Group Holding, плануючи активніше використовувати можливості китайського інтернет-гіганта у сфері хмарних сервісів та штучного інтелекту, а також збільшити присутність у Китаї. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на New Retail.
У повідомленні LVMH йдеться, що зміцнення партнерства допоможе ще більше прискорити зростання багатоканального бізнесу компанії, продовжувати користуватися можливостями хмарних та ШІ-технологій, а також провідним світовим досвідом Alibaba у сфері електронної комерції. Великі розробники ІІ взяли на себе зобов'язання з безпеки технології
Стратегічне партнерство двох компаній розпочалося у 2019 році. В даний час близько 30 брендів LVMH представлені в сегменті Luxury Pavilion платформи електронної комерції Tmall, що належить Alibaba, у тому числі це ювелірні будинки Chaumet і Tiffany.
Відповідно до укладеної двома компаніями угоди, LVMH отримає доступ до ширшого кола технологій Alibaba Cloud для подальшої оптимізації бізнесу та управління ланцюжками постачання.
Читайте також: LVMH може продати бренд Marc Jacobs
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Теги: новини виробникіВ, фешн ритейл, луї віттон
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар