22 травня 2024

LVMH розширює партнерство з Alibaba у сфері хмарних сервісів та ШІ

LVMH розширює партнерство з Alibaba у сфері хмарних сервісів та ШІ
460

Найбільший світовий виробник товарів класу люкс LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA розширює партнерство з Alibaba Group Holding, плануючи активніше використовувати можливості китайського інтернет-гіганта у сфері хмарних сервісів та штучного інтелекту, а також збільшити присутність у Китаї.  Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на New Retail.

У повідомленні LVMH йдеться, що зміцнення партнерства допоможе ще більше прискорити зростання багатоканального бізнесу компанії, продовжувати користуватися можливостями хмарних та ШІ-технологій, а також провідним світовим досвідом Alibaba у сфері електронної комерції. Великі розробники ІІ взяли на себе зобов'язання з безпеки технології

Стратегічне партнерство двох компаній розпочалося у 2019 році. В даний час близько 30 брендів LVMH представлені в сегменті Luxury Pavilion платформи електронної комерції Tmall, що належить Alibaba, у тому числі це ювелірні будинки Chaumet і Tiffany.

Відповідно до укладеної двома компаніями угоди, LVMH отримає доступ до ширшого кола технологій Alibaba Cloud для подальшої оптимізації бізнесу та управління ланцюжками постачання.

Читайте також: LVMH може продати бренд Marc Jacobs

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також