Французький бренд доступної розкоші Paule Ka припиняє роботу
Французький лейбл жіночого одягу Paule Ka, який працює у сегменті доступної розкоші, припиняє роботу. Сайт компанії припинив приймати замовлення у четвер, 11 липня, а у вихідні будуть закриті роздрібні магазини бренду. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Сьогодні мережа Paule Ka, заснована в 1988 році Сержем Кажфінгером, включає чотири фірмові бутіки (два в Парижі і по одному в Ліоні та Люксембурзі), а також чотири корнери (у Printemps, Bon Marché і Galeries Lafayette).
У 2023 фінансовому році оборот компанії склав 8,4 млн. євро при збитку в 2,2 млн. євро.
2020 року Paule Ka змінив власників: Ксав'є Марі продав бренд швейцарської компанії Rodexia, яка довела його до конкурсного виробництва. Через рік контроль над лейблом отримав Тьєррі Ле Генік, який має досвід у придбанні активів, які перебувають у скрутному становищі, з метою перезапуску. Очевидно, що місія провалилася.
Як резюмує видання, якщо ліквідацію компанії буде підтверджено найближчими днями Паризьким комерційним судом, різні активи бренду будуть доступні для продажу, а сам бренд Paule Ka може бути цікавим гравцям, які прагнуть вийти на ринок доступної розкоші або зміцнити свої позиції на ньому.
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Теги: новини ритейлу, фешн ритейл
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар