Власник брендів Cartier та Montblanc фіксує падіння виручки

Швейцарська Compagnie Financiere Richemont SA, власник, у тому числі, таких люксових брендів, як Cartier та Montblanc, у квітні – червні 2024 року скоротила виручку на 1% рік до року. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
У звіті компанії йдеться, що на тлі макроекономічної та геополітичної невизначеності виручка за три місяці, що завершилися 30 червня 2024 року, склала 5,27 млрд євро проти 5,32 млрд євро роком раніше.
Продажі Richemont зросли у всіх регіонах, за винятком Азіатсько-Тихоокеанського регіону, де показник знизився на 19%, до 1,81 млрд євро.
У Європі продажі збільшилися на 4% і досягли 1,17 млрд євро, у Північній та Південній Америці – на 11%, до 1,22 млрд євро, на Близькому Сході та в Африці – на 9%, до 470 млн євро. У Японії доходи зросли на 42%, до 603 млн. євро.
Виторг ключового бізнес-сегменту Jewellery Maisons піднявся на 2% і склав 3,66 млрд євро, сегменту Specialist Watchmakers - скоротився на 14%, до 911 млн євро.
Роздрібні продажі компанії не змінилися і склали 3,63 млрд євро. Онлайн-продажі збільшилися на 6%, до 315 млн євро.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Теги: новини виробників, картьє, монблан
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар