Amazon заключив партнерство з TikTok
Американський гігант електронної комерції уклав партнерство з TikTok, яке дозволить користувачам купувати товари маркетплейсу, не залишаючи соціальну мережу. Раніше ритейлер співпрацював з Pinterest у рамках такої ж ініціативи, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Sourcing Journal.
Представники Amazon не поділилися подробицями угоди, проте прес-служба TikTok заявила, що користувачі соціальної мережі зможуть прив'язати свій обліковий запис до облікового запису на маркетплейсі. Покупцям у додатку TikTok буде доступна інформація про ціни, терміни доставки та характеристики товарів точно так, як і в окремому додатку Amazon.
Як будуть використовувати особисті дані облікових записів невідомо, однак користувачі можуть відв'язати облікові записи один від одного в будь-який момент.
У 2021 році TikTok всередині програми запустив нову функцію, за допомогою якої користувачі соціальної мережі можуть робити покупки не залишаючи програму. За останніми даними 30% зареєстрованих людей TikTok користувалися новою функцією.
Читайте також: Amazon відроджує систему Just Walk Out за допомогою штучного інтелекту
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Теги: новини ритейлу, амазон, онлайн ритейл, ecommerce
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар