Hugo Boss втратив 13% чистого прибутку через низький попит у Китаї
Німецький бренд Hugo Boss у третьому кварталі 2024 року скоротив чистий прибуток на 13% рік до року, до 55 млн. євро. Операційний прибуток (EBIT) компанії знизився на 6%, до 95 млн. євро. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
У повідомленні Hugo Boss йдеться, що виручка за звітний період майже не змінилася і склала 1,03 млрд. євро. При цьому компанія підтвердила річний прогноз щодо виручки в діапазоні 4,2-4,35 млрд євро.
Hugo Boss наголошує, що бренд прагне розширити свою обмежену експозицію в Китаї та підвищити тут свою впізнаваність у довгостроковій перспективі. У цій країні компанія фокусується на збільшенні розмірів магазинів для створення кращого досвіду купівлі-продажу.
Ці плани оголошено всупереч зниженню фінансових показників у третьому кварталі, що спричинено слабким попитом саме на китайському ринку, на частку якого припадає 5% від загального обсягу продажів компанії.
Читайте також: B4Ukraine примусила Hugo Boss продати свою російську філію
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Теги: новини виробників, хьюго босс, фешн ритейл
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар