13 листопада 2024

Німецькі супермаркети спонукають покупців споживати рослинну їжу

Німецькі супермаркети спонукають покупців споживати рослинну їжу
283

Нове дослідження ProVeg показало, що супермаркети в Німеччині пропонують дешевший кошик для продуктів рослинного походження порівняно з кошиком тваринного походження. Таким чином, торгові мережі спонукають звичайних людей змінити свій раціон, вважають експерти.  Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Logist.FM.

У середньому цінова різниця між цими кошиками цього року становить 16%. Показник на 9 процентних пунктів менший, ніж рік тому. Проте варто нагадати, що у країні як і у всій Європі, доволі висока споживча інфляція. Тож реальні мотиви економити гроші за рахунок зміни набору продуктів у кошику тепер більші.

Чи не єдина торгова мережа, у якій продукти тваринного походження успішно «конкурують» за ціною з рослинними, – це REWE. У Lidl кошик рослинного походження відчутно дешевший за тваринний. Edeka взагалі провадить таку політику, ніби усі німці невдовзі мають стати вегетаріанцями. Кошик продуктів тваринного походження тут дорожчий на 60%.

З іншого боку, Edeka разом з Lidl встановили еталон найнижчої ціни в семи категоріях продуктів. Kaufland також прямує цим шляхом, хоча цій мережі ще далеко до лідерів.

Компанія ProVeg уже третій рік поспіль порівнює кошики рослинного та тваринного походження з повсякденними продуктами з дванадцяти категорій. Дослідження почалися після російського повномасштабного вторгнення в Україну. Адже наслідки війни дуже швидко позначилися на споживчому ринку Євросоюзу.

Серед категорій продуктів, ціни на які відстежують, м’ясні нарізки, сосиски, гамбургери, рибні палички, вершковий сир, м’ясний фарш, йогурт, нарізаний сир, кулінарні вершки, молоко, піца, шніцель. Дослідження проводилося в шести провідних роздрібних торгових мережах Німеччини: Aldi Nord, Aldi Süd , Edeka, Kaufland, Lidl і REWE.

Дані показали, що замінники молока на рослинній основі дешевші за коров’яче молоко в усіх роздрібних магазинах, хоча вони є менш вигідними з точки зору оподаткування. Згідно зі звітом Федерального міністерства продовольства та сільського господарства, чотири з 10 споживачів у Німеччині регулярно вживають рослинні альтернативи.

Ціни на продукти харчування в країні з 2020 року зросли на третину, а з жовтня 2023 року – на 2,3%.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також