14 листопада 2024

Мережа Carrefour зобов'яже всіх постачальників користуватися маркуванням «світлофор»

Мережа Carrefour зобов
307

Французька мережа Carrefour зобов'яже всіх постачальників компанії вказувати Nutri-Score на упаковках товарів та в описі продукту на сайті, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Detail.

Маркування Nutri-Score (також відоме як 5-колірна етикетка харчування) є системою оцінки якості харчування, яка була обрана французьким урядом у березні 2017 року.

Найближчим часом усі постачальники Carrefour будуть зобов'язані вказувати індекс поживної цінності на своїй продукції не лише на упаковках товарів, а й на сайті компанії, а також у додатку до магазину. До тих, хто відмовиться виконувати ці вимоги, магазин застосує штрафні санкції.

Nutri-Score - це п'ятирівнева шкала в кольорах "світлофора" (від темно-зеленої літери "A" до червоної літери "Е"), призначена для надання покупцям інформації про поживну цінність продуктів. Для розрахунку того, якої категорії належить той чи інший продукт, використовується фіксована формула. Зокрема, цукор, сіль, насичені жирні кислоти та велика кількість калорій — надають несприятливий вплив на організм людини, а висока частка фруктів, овочів, горіхів, клітковини та білків, серед іншого, навпаки, приносить йому користь. За допомогою цієї шкали покупець може ухвалити рішення на користь купівлі «здоровіших» продуктів харчування.

На даний момент в асортименті Carrefour більше 5 000 продуктів харчування вже промарковані за системою Nutri-Score. Компанія дала виробникам три місяці на те, щоб вони промаркували свої товари відповідно до їх поживної цінності на сайті та у додатку. Про це стало відомо з листа генерального директора Carrefour Олександра Бомпара, який отримали усі постачальники мережі.

Якщо постачальник не промаркує товар за системою Nutri-Score, Carrefour залишає за собою право розрахувати цей індекс самостійно. Крім того, компанія повідомить покупцям про те, що якийсь продавець і постачальник відмовилися вказати відповідне маркування на товарах та виключить їх із рейтингів та рекомендацій на сайті мережі.

Таким чином Carrefour також посилить тиск на найбільших постачальників компанії: нещодавно компанія Danone перестала вказувати Nutri-Score на своїх молочних продуктах та рослинних аналогах, а Coca-Cola, Ferrero, Mars, Mondelez та Kraft Heinz ніколи не користувалися цією системою маркування.

Читайте також: Carrefour розпочинає ребрендинг магазинів Cora

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також