Тенденції розвитку роздрібної торгівлі в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні
Роздрібна торгівля процвітає в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні, як онлайн, так і офлайн. У компанії Aptos назвали сім основних тенденцій розвитку галузі:
1. Швидкий розвиток електронної комерції та багатоканальної роздрібної торгівлі. Роздрібним торговцям без єдиної стратегії онлайн і офлайн буде складно відповідати вимогам ринку та розширювати свій бізнес, вважають аналітики. Багатоканальність – це вже не розкіш та не предмет експериментів. Це те, без чого торговцям складно обійтися.
2. Розвиток роздрібних форматів. Після завершення пандемії на ринку з’явилася така категорія, як гібридні покупці – це ті, які одночасно користуються послугами онлайн та офлайн торгівлі. Тому мережі повинні шукати нові формати, який досі не було на ринку.
3. Збільшення популярності безконтактних покупок та самообслуговування. Такі рішення також почали розповсюджуватися, коли була потреба соціального дистанціювання. Але вони сподобалися багатьом та стали вже стандартною опцією супермаркетів.
4. Використання цифрових гаманців та збільшення цифрових платежів. Сьогодні споживачі в більшості азіатських країн можуть робити покупки в будь-який час і в будь-якому місці за допомогою своїх мобільних телефонів. Їм це також подобається.
5. Персоналізація та штучний інтелект стають все більш важливими. Нові технологій завдяки цьому допомагають покупцям отримувати кращий сервіс.
6. Впровадження рішень SaaS набирає обертів. Останніми роками поширення програмного забезпечення як послуги (SaaS) зросло в геометричній прогресії. Відсутність сучасних рішень щонайменше дивує споживачів.
7. Кібербезпека залишається серйозною проблемою для всіх. З бумом онлайн-покупок роздрібні торговці стали основною мішенню для кібератак, враховуючи величезну кількість зібраних даних про клієнтів і конфіденційної інформації.
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Теги: новини ритейлу, ритейл азії, тенденції ритейлу,
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар