$50 млн має виплатити мережу Starbucks жителю Каліфорнії за опік чаєм

Жителі Каліфорнії, який працював водієм у службі доставки, присудили виплату компенсації у розмірі 50 мільйонів доларів через недбале поводження працівників закладу компанії Starbucks з гарячим чаєм. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Каліфорнієць Майкл Гарсія подав до суду після випадку, що стався у 2020 році у Starbucks у Лос-Анджелесі. Чоловік приїхав до закладу мережі за замовленням, але кришку одного з напоїв було закріплено нещільно і гарячий чай пролився йому на коліна. Внаслідок інциденту Майкл Гарсія отримав опіки третього ступеня та переніс дві операції з пересадки шкіри. Адвокати потерпілого також наголосили, що співробітник, який видав замовлення, не закріпив належним чином напій у підставці для склянок.
«Водій служби доставки з Каліфорнії присудив компенсацію у розмірі 50 мільйонів доларів після того, як присяжні вирішили, що заклад Starbucks проявив недбалість при поводженні з гарячим чаєм, що спалює», — зазначив американський телеканал NBC.
Керівництво Starbucks прокоментувало рішення суду, заявивши про свій намір подати апеляцію та висловивши незгоду з рішенням присяжних щодо її винності. "Ми вважаємо присуджену компенсацію надмірною", - підкреслюється в заяві компанії.
Читайте також: Starbucks скоротить понад тисячу співробітників
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Теги: новини ритейлу, старбакс
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар