Asos запустив преміальний бренд Arrange

Британський онлайн-ритейлер Asos представив новий бренд жіночого одягу Arrange. Проект позиціонується як преміальна марка, вироби якої є ексклюзивно доступними на платформі Asos, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Fashion Dive.
Arrange став частиною портфеля Asos, до якого також входять Collusion, Miss Selfridge та Reclaimed Vintage. За словами представника Asos, новий бренд націлений на збільшення пропозиції та розширення вікової аудиторії рітейлера, в першу чергу залучаючи покупців у віці 30 років та старших, які орієнтовані на преміум-сегмент. Нові колекції в рамках Arrange виходитимуть щосезону.
Експерти зазначають, що запуск нового бренду може стати важливим кроком для Asos у зміцненні своїх позицій на ринку, особливо в умовах конкуренції з боку таких рітейлерів, як H&M, Uniqlo і Target, які також активно розвивають преміальні лінії.
Запуск Arrange відбувається на тлі стратегічних змін Asos. Нагадаємо, що в 2024 році компанія продала 75% частки у брендах Topshop і Topman конгломерату Heartland, лише через два роки після їх придбання. Крім цього, у 2024 році продажі Asos впали на 28% у США та на 12% у Великій Британії порівняно з 2023-м.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Теги: новини ритейлу, асос, фешн ритейл
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар