19 березня 2025

84% європейських компаній зі сфери електронної комерції відчули збільшення витрат на останній милі

84% європейських компаній зі сфери електронної комерції відчули збільшення витрат на останній милі
356

Британська компанії DS Smith провела дослідження логістичного ринку ЄС та Великої Британії і виявила, що 84% компаній, які працюють у сфері електронної комерції, зіткнулися за останній рік з суттєвим збільшенням витрат на доставку останньої милі.  Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Logist.FM.

При цьому у 39% компаній видатки на останній милі збільшилися протягом 2024 року більше, ніж на 10%.

Звіт Last-Mile Delivery: The Future Unpacked базується на опитуванні 550 осіб, які приймають рішення, і показує, що вихідні витрати, пов’язані з кур’єрськими службами, поверненням товарів та продуктами, які не були доставлені або були пошкоджені під час транспортування, значно зросли за останній рік. При цьому 39% опитаних представників електронної комерції зіткнулися з двозначним зростанням накладних витрат через проблеми в ланцюгах постачання.

Крім того, 84% респондентів вважають, що зростання вартості доставки «останньої милі» протягом наступних 12 місяців продовжиться, а 50% очікують, що ця тенденція знову подвоїться.

Також 39% опитаних заявили, що зменшення прибутку відбувалося через операційні проблеми, а 35% з них повідомили, що це призвело до збільшення плати за доставку товарів клієнтам чи збільшення вартості продукції.

Серед основних шляхів поліпшення ситуації у логістиці останньої милі експерти називають координацію процесів та краще планування, у тому числі у стратегіях розвитку компаній. Також 27% компаній зі сфери електронної комерції, щоб зменшити загальні витрати, скорочують інвестиції у проекти сталого розвитку та запровадження екологічно нейтральних технологій. 59% респондентів вважають, що ключ до вирішення проблеми лежить у процесах повернення товарів, які можуть бути найбільш слабкою ланкою останньої милі.

Очевидно, що на появу таких тенденцій в логістиці останньої милі та збільшення вартості доставки впливають зростаючі очікування споживачів щодо рівня обслуговування клієнтів, стійкості, упаковки, термінів та гнучких варіантів для надійного та безпечного отримання їх посилок.

Майже 75% респондентів опитування повідомили, що їхні клієнти хочуть отримати куплені товари в екологічно чистій упаковці; 71% – відстежувати процес доставки та мати можливість комунікації; 69% – користуватися гнучкими графіками доставки і 67% заявляють, що вони очікують на стійкі варіанти доставки.

У звіті показано, що деякі компанії електронної комерції вважають, що вони не змогли виправдати очікування клієнтів у поточних умовах, і менше ніж 39% стверджують, що виправдали очікування щодо стійких варіантів доставки. Аналогічно, 36% стурбовані тим, що вони не виправдали очікувань клієнтів щодо витрат на доставку з точки зору підтримки їх на максимально низькому рівні, і лише 30% вважають, що вони успішно виправдали очікування своїх клієнтів щодо гнучкості термінів доставки.

Зазначається, що компанії електронної комерції, які відкриті для нових ідей і регулярно переглядають свій підхід до доставки «останньої милі», з набагато більшою ймовірністю зможуть заздалегідь прогнозувати і керувати потенційними проблемами або труднощами. Наприклад 65% компаній з інноваційним мисленням проводять регулярні перевірки ланцюжків постачання, від упаковки та виробництва до складування та транспортування.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також