OpenAI оживить Barbie

Американський виробник іграшок Mattel та OpenAI оголосили про стратегічне партнерство, яке відкриє нові горизонти у світі іграшок та сімейних розваг. Компанія має намір впровадити технології штучного інтелекту (ШІ) від OpenAI у свої культові бренди, включаючи Barbie та Hot Wheels. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
ЗМІ називають угоду спробою перезапустити інтерес до класичних брендів в умовах кризи галузі: зростання витрат і падіння попиту на тлі захоплення дітей цифровими технологіями призвели до зниження продажів. У відповідь на виклики Mattel вже почала освоювати нові формати - кіно, серіали та мобільні ігри, а тепер робить ставку на розумні іграшки, здатні спілкуватися та залучати.
Співпраця об'єднує експертизу Mattel у галузі дизайну та розваг із технологічним лідерством OpenAI. Мета - інтеграція ІІ в ігрові продукти, адаптовані до віку, з пріоритетом на конфіденційність, безпеку та відповідальність. У рамках угоди виробник іграшок також почне використовувати корпоративну версію ChatGPT для оптимізації внутрішніх процесів - від створення креативних концепцій до розробки нових продуктів і посилення комунікації з аудиторією. Перший продукт, створений за участю ШІ, планують представити наприкінці 2025 року.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Теги: новини виробників, барбі, штучний інтелект
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар