Китайська мережа ресторанів запускає асистента з ШІ для менеджерів

Китайська компанія Yum China, яка керує мережами закладів харчування KFC та Pizza Hut на території КНР, оголосила про запуск пілотного проекту, який має на меті значно підвищити ефективність виконання щоденних замовлень. Мова йде про використання спеціально розробленого помічника для менеджерів, який використовуватиме технологію штучного інтелекту. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Logist.FM.
Програма, яка отримала назву Q-Smart, розроблена для допомоги менеджерам першої лінії у складанні графіків роботи, управління запасами, перевірки якості харчових продуктів. При цьому ШІ повинен надавати інтелектуальну підтримку для прийняття рішень.
Q-Smart дозволяє менеджерам взаємодіяти із системою без використання рук за допомогою портативних пристроїв, таких як бездротові навушники та смарт-годинники. ШІ використовує природну мову та може розуміти голосові команди менеджерів і реагувати на них, що забезпечує додаткове підвищення операційної ефективності.
«Q-Smart – це не просто інструмент штучного інтелекту, це потенційно революційний спосіб управління ресторанами», – сказала Лейла Чжан, головний технічний директор Yum China.
«Ми вважаємо, що Q-Smart не лише допоможе Yum China покращити свою операційну ефективність, але й може слугувати прикладом цифрової трансформації та розумного розвитку індустрії громадського харчування», – додала вона.
Зараз компанія тестує помічника зі штучним інтелектом у вибраних ресторанах KFC, щоб підготуватися до масштабнішого впровадження в майбутньому.
Yum China керує понад 16 000 ресторанів під шістьма брендами у понад 2300 містах Китаю, а KFC та Pizza Hut вважаються провідними франшизами мережі.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар