Amazon намагається прискорити доставку за допомогою робототехніки

Компанія Amazon днями оголосила, що їй вдалося значно поліпшити свої можливості прогнозування попиту та картографування за допомогою штучного інтелекту. Це означає, що з’являється можливість прискорити доставку товарів за адресами на роботизованих транспортних засобах, а також поліпшити прогнозування у використанні цієї техніки. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Logist.FM.
Крім того, за допомогою ШІ Amazon краще аналізує поточну інформацію у режимі реального часу, що дозволяє удосконалити систему управління запасами. За словами фахівців, тепер можна правильно врахувати таки фактори впливу на попит, як погода. Наприклад, коли надворі злива, потрібно ретельніше обирати місце доставки і зважати на те, що, мабуть, більше клієнтів не захочуть виходити з дому, щоб придбати необхідні речі, а замовлять товари з доставкою.
Також Amazon створює агентну команду штучного інтелекту, яка має розробити ще одну нову платформу для спілкування складських роботів та персоналу. Воно має відбуватися природною людською мовою та не призводити до помилок, кажуть експерти. «Хоча ці системи працюють за лаштунками, клієнти неодмінно відчують їхні переваги: точніші місця доставки, швидші варіанти доставки та покращену доступність потрібних їм товарів саме тоді, коли вони їм потрібні», – заявили в Amazon.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Теги: новини ритейлу, амазон, онлайн ритейл, ecommerce, новини логістики
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар