Роздрібні продажі в Німеччині несподівано впали в серпні

Роздрібні продажі в Німеччині у серпні несподівано знизилися на 0,2% порівняно з липнем, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Федеральне статистичне управління. Падіння відбулося насамперед через скорочення онлайн- та поштових замовлень. Аналітики, опитані Reuters, навпаки прогнозували зростання на 0,6%, після зниження показника у липні на 0,5%.
«Купівельний настрій залишався прохолодним у середині літа», — зазначив головний економіст VP Bank Томас Гітцель. За його словами, найбільше зниження показали інтернет- і поштові продажі, які скоротилися на 2%. «Багато домогосподарств економлять через занепокоєння щодо економічної ситуації, що тисне на довіру споживачів», — додав він.
У секторі продовольчого ритейлу серпневі продажі зросли на 0,6% у реальному та на 1,1% у номінальному вимірі порівняно з попереднім місяцем. Водночас у річному вимірі спостерігалося падіння на 0,6% у реальних цінах, тоді як у номінальних продажі зросли на 2,4%.
Непродовольчий сегмент знизився на 1% у серпні порівняно з липнем, проте зріс на 3,2% у річному порівнянні.
Загалом, порівняно з серпнем 2024 року, роздрібні продажі в Німеччині збільшилися на 1,8%.
Читайте також: Німецька мережа модного одягу Closed оголосила про банкрутство
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Теги: новини економіки, новини ритейлу, ритейл німеччини, економіка ніеччини
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар