Starbucks планує розширити мережу в Китаї до 20 тисяч кав'ярень
Американська мережа кав'ярень Starbucks оголосила про продаж 60% свого бізнесу в Китаї в рамках угоди на суму 4 млрд доларів з інвестиційною компанією Boyu Capital, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на BBC.
Starbucks прийшла в Китай в 1999 році, і в даний час ця країна є для компанії другим за величиною ринком після США, але в останні роки мережа зіткнулася з конкуренцією з боку місцевих брендів, таких як Luckin Coffee. В рамках угоди з інвестиційною компанією Boyu Capital, Starbucks отримає 40% акцій китайської роздрібної мережі і збереже право власності на бренд у Піднебесній. Отже, решта 60% дістануться китайському інвестиційному фонду Boyu.
Основною метою угоди стало прагнення партнерів збільшити китайський підрозділ Starbucks більш ніж у два рази - з 8000 точок до 20000. Відомо, що штаб-квартира компанії як і раніше буде знаходитися в Шанхаї. Передбачається, що операцію буде завершено у 2026 році.
«Ця співпраця об'єднує всесвітньо відомий бренд Starbucks, досвід у виробництві кави та культуру, орієнтовану на партнерів (співробітників), з глибоким розумінням китайських споживачів, властивим Boyu», - наголошується в прес-релізі мережі.
Крім того, в мережі кав'ярень зазначили, що незабаром в закладах Starbucks по всьому Китаю з'являться нові напої.
Читайте також: Starbucks закриє сотні кав'ярень та скоротить 900 співробітників у Північній Америці
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Теги: новини ритейлу, старбакс
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар






























