07 листопада 2025

Виторг Spotify від реклами знизився на 6%

Виторг Spotify від реклами знизився на 6%
182

Кількість користувачів Spotify перевищила 700 мільйонів, а операційний дохід у третьому кварталі 2025 року сягнув €582 млн. Проте рекламний сегмент компанії просів: прибуток від реклами знизився на 6% рік до року — до €446 млн, незважаючи на зростання кількості користувачів з рекламною підтримкою на 11%. Такі дані містяться у фінансовому звіті. Про це повідомляє TradeMaster.UA.

Компанія пов'язує падіння рекламних доходів із оптимізацією підкаст-портфеля та зниженням цін на розміщення, хоча валова рентабельність рекламного сегменту зросла до 18,4%, що свідчить про підвищення операційної ефективності.

У відповідь на виклики Spotify активно розбудовує рекламну стратегію. У третьому кварталі компанія:

- запустила інтеграцію з ChatGPT, розширюючи персональні рекомендації та можливості для рекламодавців;

- оголосила про партнерства з Amazon DSP і Yahoo, надавши брендам масштабований доступ до аудіо- та відеореклами на дев'яти ключових ринках;

- продовжила розвивати власну платформу Spotify Ad Exchange, де участь рекламодавців зросла на 142% із моменту запуску.

У другому кварталі рекламний виторг знизився на 1%. Однак, незважаючи на зниження, компанія налаштована на довгострокове відновлення рекламного бізнесу, зазначає її керівництво.

Читайте також: Spotify змінить правила використання сервісу

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також