Ландшафт роздрібної торгівлі в Польщі змінюється через споживачів 40+ та 50+
За даними Cushman & Wakefield, демографічний зсув у бік вікових груп 40+ та 50+ докорінно змінює роздрібну торгівлю в Польщі. У своєму звіті «Покоління 40+» Spotlight підкреслює, що ця зріла група споживачів — часто частина «покоління сендвічів», яке балансує між кар'єрою, дітьми та доглядом за літніми батьками — цінує зручність, близькість, функціональність і ефективне використання часу у покупках. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.
Прогнози показують, що до 2030 року люди у віці 65+ становитимуть 22% населення, а до 2060 року — 36%. Вікові споживачі 50+ переважно обирають локальні продуктові магазини та ринки за звичну атмосферу, стабільну пропозицію і комфортний досвід. Для невеликих покупок 49% цієї групи обирають невеликі місцеві магазини, наприклад Żabka, тоді як для великих закупівель віддають перевагу супермаркетам Lidl, Biedronka, Aldi та Netto.
Люди 40+ рідше відвідують великі торгові центри, віддаючи перевагу цілеспрямованим і швидким походам у конкретні магазини. Важливими факторами для них є легкий доступ, простора парковка та асортимент, що включає товари для здоров’я, зручний одяг та здорову їжу. 92% респондентів відвідують менше десяти магазинів за один візит, більшість перебувають там одну-дві години. Шопінг інтегрується у їхній графік разом із професійними та сімейними обов’язками.
Онлайн-покупки менш поширені серед 40+, не через відсутність цифрових навичок, а через пріоритет простоти, комфорту та особистого підходу. Найпопулярнішою онлайн-платформою залишається Allegro, особливо для модного одягу у невеликих містах. Крім того, люди 45+ все частіше обирають фізичну активність, адаптовану до своїх можливостей, включаючи членство у фітнес-клубах.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Теги: новини ритейлу, ритейл польщі
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар






























