Google перебудовує рекламний бізнес у Європі
Компанія Google у своєму блозі повідомила про план приведення рекламного бізнесу у відповідність до вимог європейського законодавства. Реструктуризація торкнеться ключових елементів AdTech-ланцюжка, де, на думку регуляторів, ІТ-гігант займає домінуюче становище. Нову стратегію було оголошено на тлі штрафу майже в $3 млрд, накладеного Європейською комісією. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
При цьому Google нагадали, що не згодні з рішенням ЄК і будуть його оскаржувати. «Воно не відображає реалії сучасного висококонкурентного сектора рекламних технологій, що швидко розвивається», — йдеться в повідомленні корпорації.
У рамках змін Google дозволить видавцям самостійно формувати цінову політику Ad Manager і використовувати сторонні інструменти для розміщення реклами. Раніше сервіси компанії вважалися пріоритетними та обмежували конкурентам доступ до ринку, що стало ключовим аргументом у антимонопольному розслідуванні.
Технологічний гігант також покращить сумісність своїх рекламних сервісів із альтернативними AdTech-рішеннями. Це дозволить рекламодавцям масштабувати кампанії на більшій кількості майданчиків, а видавцям комбінувати оптимальні інструменти для монетизації контенту.
Єврокомісія вважає, що Google зловживала своїм домінуючим становищем, віддаючи перевагу власним рекламним системам та обмежуючи можливості конкурентів. За словами європейських чиновників, у перспективі технокорпорації може знадобитися частковий поділ рекламного бізнесу.
Читайте також: Google звинуватили у стеженні за користувачами за допомогою ШІ-моделі
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Теги: новини виробників, гугл, реклама в гугл
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар






























