Omnicom стає найбільшою рекламною компанією у світі
Omnicom оголосила про закриття великої операції купівлі конкурента Interpublic Group (IPG) за $13 млрд після отримання схвалення європейських регуляторів. Внаслідок об'єднання формується найбільший рекламний холдинг у світі. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
За умовами угоди акціонери Omnicom отримали 60,6% нової групи, а акціонери IPG – 39,4%. Генеральний директор Omnicom Джон Рен зазначив, що угода задає новий стандарт для сучасного маркетингу.
Поглинання посилює позиції Omnicom: компанія зможе інвестувати у великі технологічні платформи, укладати масштабні комерційні контракти, розвивати партнерства у сфері генеративного ІІ та зміцнювати креативні компетенції.
Нагадаємо, регулятори ЄС та Великобританії схвалили угоду без додаткових умов, тоді як у Федеральна торгова комісія США дала згоду лише за зобов'язання не обмежувати політичну рекламу.
Злиття відбувається і натомість глобальної трансформації рекламної промисловості. Великі холдинги перебудовують структуру бізнесу. Ринок продовжує консолідацію в умовах зростання значущості даних та технологій ШІ.
Читайте також: Керівництво Havas спростувало угоду з WPP
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Теги: новини маркетингу, рекламний ринок, інновації в рекламі, інновації в маркетингу
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар































