01 грудня 2025

Brandwatch зафіксував кризу автентичності

Brandwatch зафіксував кризу автентичності
76

Втома від реклами брендів зростає, користувачі відчувають потребу у більшій автентичності. У зв'язку з цим значно збільшується розрив між очікуваннями споживачів та збудованою комунікацією бренду. Посилюється і напруженість довкола штучного інтелекту. Такі дані містяться у звіті Brandwatch "Стан суспільства 2026", повідомляє TradeMaster.UA.

Бренди практично не беруть участь у розмовах про себе. Так, менше 1% бренд-орієнтованих дискусій у X ініціюються самими компаніями, і вони рідко втручаються в решту 99% обговорень. Це призвело до того, що заклики до бойкоту брендів зросли на 95% у першому півріччі 2025 року, а згадки фрази «не купуйте» з'явилися у 836 тис. із 900 млн проаналізованих публікацій.

Розчарування здебільшого пов'язані з відсутністю прозорості з боку продавців: неясністю політики повернення та відшкодування, занадто тривалими затримками, що вводить в оману практику ціноутворення, а також відсутністю онлайн-підтримки — чат-боти не здатні вирішувати складні проблеми.

Додатковий негатив викликає і рекламне середовище: 54% розмов про рекламу виражають роздратування, а клікбейт у 90% викликає виключно негатив. Контент, який вважається нав'язливим, провокує на 70% більше негативних реакцій. І навпаки, реклама, яка сприймається як корисна чи чесна, викликає на 41% більше позитивних реакцій.

У цьому контексті автентичність стає ключовим маркером. Обговорення інфлюєнсерів збільшуються на 20%, а розмови, пов'язані з «автентичністю», – на 66%. Мікроінфлюєнсери отримують на 44% більше позитивних згадок.

У той же час все частіше обговорюється проблема відключення від мережі: на 25% збільшилася кількість згадок про тривожність, пов'язану з надмірним зв'язком та проблемами психічного здоров'я. Дискусії про цифрову детоксикацію набирають популярності: кількість учасників зросла на 10% у першій половині 2025 року.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також