Фактор ШІ стає ключовим для сучасної складської логістики
Фактор штучного інтелекту стає ключовим для подальшого розвитку складської логістики. Про це свідчать результати дослідження, проведеного фахівцями з Mecalux та MIT. Як стверджують експерти, дедалі більше операторів складів у Європі та Америці входять у пілотні проекти, що передбачають активне використання технологій на основі штучного інтелекту. Тож роль ШІ у галузі зростає навіть швидше, ніж можна було прогнозувати у недалекому минулому. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Logist.FM.
На думку авторів дослідження, у першу чергу це стосується складських комплексів, які забезпечують роботу глобальних ланцюгів постачання. В опублікованому звіті «Стан штучного інтелекту у складському господарстві» представники постачальника складських технологій та програмного забезпечення Mecalux та Лабораторії інтелектуальних логістичних систем (ILS), яка є частиною Центру транспорту та логістики Массачусетського технологічного інституту, відображені думки двох тисяч фахівців з ланцюгів постачання та складського господарства з 21 країни світу. Більшість респондентів вже не сприймають ШІ та машинне навчання як експериментальні інструменти. Навпаки, вони називають новітні технології «рушійними силами продуктивності, точності та розвитку персоналу».
Зараз приблизно дев’ять з десяти складських логістичних комплексів, що відіграють провідну роль у глобальному постачанні, вже використовують ті чи інші технології на основі ШІ у штатному режимі. Більше половини опитаних компаній заявляють про повну або дедалі більшу автоматизацію. Оператори складів вийшли за рамки ізольованих пілотних проектів і все частіше інтегрують штучний інтелект у свою щоденну діяльність. Йдеться, передусім, про комплектування замовлень, оптимізацію запасів, технічне обслуговування обладнання, планування робіт та моніторинг безпеки.
«Дані показують, що розумні склади перевершують своїх конкурентів за обсягом, точністю та адаптивністю, – пояснив Хав’єр Каррільо, генеральний директор Mecalux. – Компанії, які інвестують у штучний інтелект, не тільки швидші, але й стійкіші, передбачуваніші та краще оснащені для боротьби з коливаннями».
Також автори дослідження стверджують, що інвестиції у штучний інтелект повертаються, як правило, за два-три роки.
Читайте також: DHL демонструє можливості робототехніки у новому інноваційному центрі
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Теги: новини логістики, інновації в логістиі, штучний інтелект, складська логістика
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар































