Dentsu переглядає прогноз на 2026 рік у бік зниження
Dentsu знизила прогноз зростання світового рекламного ринку на 2026 рік, відзначивши вплив макроекономічних факторів та переходу індустрії в «алгоритмічну еру». За даними оновленого звіту, глобальні витрати на рекламу вперше перевищать $1 трлн. доларів, проте темпи збільшення скориговані майже на один відсотковий пункт, повідомляє TradeMaster.UA .
Так, у США зростання прогнозується на рівні 5% — до $415 млрд. Це становитиме понад 40% від прогнозованої глобальної рекламної оцінки у розмірі 1,039 трлн доларів на 2026 рік. Лідером з динаміки стане Азіатсько-Тихоокеанський регіон, випереджаючи світові темпи зростання на три десяті пункти.
Dentsu переглядає прогноз на 2026 рік у бік зниження
Президент глобальної практики з медіа Dentsu Вілл Суейн заявив, що в епоху алгоритмів переможуть ті бренди, які зрозуміють, як алгоритми формують процес відкриття та прийняття рішень, і будуть використовувати медіа як стратегічний інструмент для привернення уваги та створення довгострокової переваги.
"2026 рік винагородить маркетологів, які цілеспрямовано впроваджують інновації, розробляють проекти, орієнтовані на результати, і зустрічаються з людьми у важливі моменти", - зазначив він.
Читайте також: Чорна п’ятниця приваблює більше покупців, але приносить менше грошей
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Теги: новини маркетингу, інновації в маркетингу, інновації в рекламі, ринок реклами
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар































