12 грудня 2025

Світові рекламні витрати на програми з генеративним ШІ зросли до $824 млн

Світові рекламні витрати на програми з генеративним ШІ зросли до $824 млн
104

Рекламні інвестиції в мобільні додатки, що використовують генеративний штучний інтелект (GenAI), досягли $824 млн. 57% маркетологів вже застосовують ШІ-агентів для технічної автоматизації, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на дані AppsFlyer.

Дослідивши 32 млрд платних установок із 45 тис. додатків у категоріях ігор, e-commerce, фінансів та lifestyle, компанія дійшла висновку, що загальний обсяг глобальних витрат на маркетинг мобільних додатків у 2025 році зріс до $109 млрд, з яких 78 млрд довелося на залучення користувачів та 3.

GenAI-додатки посіли перше місце за темпами зростання на Android і четверте - на iOS. Установки зросли на 16% за рік: $516 млн витрат припало на iOS і $308 млн на Android. Витрати на залучення користувачів збільшилися на 13% виключно за рахунок зростання iOS (на 35%). Android показав майже нульову динаміку (+1%).

Неігрові програми зросли на 18% до $53 млрд, тоді як категорія ігор — лише на 3% до $25 млрд. Сегмент e-commerce показав вибухове зростання: +70% загалом і +123% на iOS, багато в чому завдяки бюджету китайських гравців. Казино та азартні ігри виросли більш ніж удвічі (+127%).

Витрати на ремаркетинг зросли на 37% до $31,3 млрд - бренди все частіше роблять ставку на повторне залучення користувачів. На iOS вони зросли на 71% до $17 млрд, на Android - на 10% до $14 млрд. Частка ремаркетингу в маркетингових бюджетах збільшилася з 25% до 29%.

AppsFlyer вперше включила до дослідження аналіз запровадження агентів штучного інтелекту. 2025 року 57% їх застосування припадало на технічну автоматизацію (перевірка інтеграцій, цілісність даних), а 32% — на бізнес-оптимізацію. З більш ніж 10 тис. запитів до ШІ-помічника 60% були складними аналітичними, що стосувалися ефективності та ROI (38% запитів).

Компанія прогнозує в 2026 році подальше зростання витрат, незважаючи на уповільнення приросту користувача. Ремаркетинг продовжить набирати обертів, оскільки підвищення довічної цінності клієнтів (LTV) стає вигіднішим, ніж дороге залучення нових.

Поступово ШІ-агенти перейдуть від ролі допоміжних інструментів (довіряй, але перевіряй) до автономних систем (перевіряй — і автоматизуй), змінюючи структуру роботи маркетингових команд.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також