Zara починає використовувати ШІ для створення зображень за участю реальних моделей
Бренд одягу Zara (належить іспанській компанії Inditex) оголошує про те, що використовуватиме штучний інтелект для створення зображень реальних моделей у різних вбраннях. Це необхідно для того, щоб прискорити створення зображень для рекламних кампаній. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Як заявив представник Inditex, штучний інтелект використовується брендом лише як доповнення до існуючих процесів.
Він зазначив, що Zara попросила у моделей дозвіл на редагування їх зображень за допомогою ШІ, щоб можна було показати кілька предметів одягу. За даними Reuters, моделям платять ту саму суму, яку вони отримали б за додаткові фотосесії.
Раніше про використання клонів моделей, створених за допомогою ШІ, з маркетинговою метою оголосила H&M. Також Zalando використовує ШІ для швидшого створення зображень.
Як і Inditex, ці гравці модної індустрії наголошують, що ШІ підтримує творчі команди та підвищує ефективність, а не замінює їх. Проте Британська асоціація фотографів попереджає, що ШІ скоротить кількість замовлень для фотографів, моделей та виробничих команд.
Споживачі також дають зрозуміти, що щодо зображень, створених за допомогою ШІ, все ще необхідно знайти баланс. У Нідерландах McDonald's був змушений відкликати свою різдвяну телевізійну рекламу після того, як вона зазнала шквали критики. Відео було повністю створено за допомогою штучного інтелекту, але споживачі вважали, що в результаті воно виглядає неприродно та надмірно клішовано.
Читайте також: Inditex призначила експрем’єра Італії головою Міжнародної консультативної ради
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Теги: новини виробників, новини ритейлу, фешн ритейл, зара, індитекс, штучний інтелект, інновації в ритейлі
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар






























