25 січня 2024 (14:10:13)

«Новинки. Просування брендів FMCG» ктівень 2024 р.


Заказать / Скачать

В квітні 2024 року ми випускаємо щорічний друкованийжурнал «НовинкиПросування брендів FMCG» – це Ексклюзивне для України спеціалізоване Видання, наповнене професійними ідеями та рішеннями, що здатні зробити взаємини ритейлерів із постачальниками та виробниками товарів максимально ефективними.

Посилання на 2023 рік https://trademaster.ua/im/zhurnal/1144750.pdf

Вартість розміщення на ОБКЛАДИНКАХ:

- 1-ша обкладинка – 20 250 грн - Ліком 

- 2-га обкладинка – 16 200 грн

- 3-тя обкладинка – 14 850 грн 

- 4-та обкладинка – 17 550 грн 

Перші внутрішні шпальти А4 (одна полоса) до 35-ї сторінки -13 500 грн (Макет)

Вартість внутрішньої шпальти 2А4 (розворот) до 35 сторінки – 24 300 грн. (може бути макет, стаття )

Вартість внутрішньої шпальти А4 після 35 сторінки – 10 800 грн. (Макет)

Вартість внутрішньої шпальти 2А4 (розворот) після 35 сторінки – 19440 грн(може бути макет, стаття )

Вартість внутрішньої шпальти 1/2 А4 – 6075 грн. (Макет)

Представленість одного товару в каталозі – 1500 грн.

Розміщення кейса виробника  у вигляді інтерв’ю на 3 сторінки А4 – 28 350  грн

Розміщення кейса виробника у вигляді інтерв’ю на 4 сторінки А4 – 32 400 грн

У журналі Ви знайдете актуальну аналітику,  інтерв'ю від ТОП менеджерів мереж та постачальників , нові бренди компаній

Паспорт Спецвипуску:

Наклад: 2500 примірників.

Дата виходу: квітень 2024 року.

Обсяг: до 70 сторінок.

Формат видання: А-4 (210х297 мм), повноколірний друк, термобіндер.

Розповсюдження: безкоштовне, поштова іменна доставка.

Постійні отримувачі Журналу:

Роздрібні мережі (міжнародні, національні, регіональні) – 50%: Епіцентр, ЖЖУК, Ашан, Алло, Фокстрот, ФОЗЗІ ГРУП, VARUS, АТБ-маркет, Полісся-Продукт, Сільпо Фуд, SPAR Kharkov, NOVUS, Маркетопт, ТОВ «РОЗЕТКА. УА», ТОВ «Вересень Плюс», Червоний маркет, Будинок іграшок, Супермаркет 33м2, Shket&FaiNa, Територія Мінімальних Цін, ТОВ «Демарт», Наш Маркет, ТОВ «ВОГ КАФЕ», ТОВ «Економ Плюс», Метро Кеш Енд Кері Україна, ТОВ «Фора»,  та ін.

Виробники товарів - 40%: ТОВ СП «Соломія», ТОВ «Дарпак», ТОВ «ТД «Молочна Слобода», ТОВ «АПП Трейд», ТОВ «Уманьпиво», Бара, ТОВ «Індичка», Вітал Фудз, Мейсон трейд, ТОВ «Наша Сила ЮА», Миронівський Хлібопродукт, ТОВ «Натуральні продукти», ДП «ДЬОЛЕР Україна», ЮАБ «ДЖОКЕР» та ін.

Дистриб’ютори – 10%: САВСЕРВІС СТОЛИЦЯ, ТОВ «Снек Продакшн», ПП «ГАЛАКТИКА», МВП «ЛОЦМЕН», Ардіс, ДП «Пілснер Україна», ПП Берта Плюс, ТОВ «1-А ІКОРНА КОМПАНІЯ», ТОВ «Престиж-Груп», ТОВ ТД «ЮКМ», Південь-Контракт, та ін.

Поширення друкованого варіанта

·  500 примірників – іменна доставка ТОП-керівникам роздрібних мереж, виробників та дистриб’юторів.

·  500 екземплярів – поширення на профільних виставках партнерів TradeMasterGroup, таких як WorldFood, Індустрія торгівлі та інші.

·  1500 екземплярів – поширення на профільних конференціях TradeMasterGroup, таких як Big Trade-Marketing Show, Food&NonFodMaster-2024: Restart у партнерстві ритейлерів та постачальників, PrivateLabel-2024: Нові вектори у розвитку та ВТМ – український та закордонний досвід.

Поширення електронного варіанта

·  Розсилання по базі передплатників порталу понад 50 000 електронних адрес.

·  Відкритий доступ до скачування на порталі TradeMaster.UA, відвідуваність якого понад 50 000 користувачів на місяць.

·  Поширення інформації про журнал у Facebook та Linkedin. Понад 50 груп, серед яких TradeMasterGroup, Майстерня роздрібної торгівлі та інші. Загальна кількість аудиторії понад 300 000 користувачів.

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*