Світовий ринок люксу продовжує стійке зростання

Світовий ринок товарів категорії люкс продовжує зростати – у 1-му кварталі 2023 року він збільшився на 10% і перевищив рекордні показники 2022 року, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Fashionunited.com.
За даними консалтингової компанії Bain & Company, впевнена динаміка склалася завдяки відновленню споживання в Китаї та високим показникам продажів у Європі. При цьому ні побоювання з приводу ринку США, ні макроекономічні проблеми не змогли істотно вплинути на сегмент.
Так, повернення в Європу турпотоку, а також можливість для жителів Великобританії здійснювати в європейських країнах неоподатковувані покупки, сприяли тому, що ринок люксу там збільшиться не на 5%, як розраховували фахівці, а на 10%. По США очікуваний темп зростання у 2023 році оцінюється на рівні 3% через інфляційний тиск та послаблення ефекту стимулюючих заходів. Регіон Далекого Сходу та Китаю демонструють перспективну динаміку: по Японії зростання очікується на 10%, Китай, як зазначається, готовий стати найбільшим у світі ринком люксових товарів із вражаючим показником у 14%. На Близькому Сході збільшення становитиме 10%, причому драйвером у цьому регіоні стануть Об'єднані Арабські Емірати, де продаж зростає завдяки споживачам з Росії.
Аналітики вважають, що індустрія розкоші зберігає можливості для зростання в силу того, що вона підтримується стійкою споживчою базою «надзабезпечених» людей, які ставлять в основу якість і унікальний користувальницький досвід. Згідно з прогнозами, в середньостроковій перспективі на споживання люксу впливатимуть низка екологічних та соціальних факторів, включаючи впровадження компаніями стандартів корпоративного управління ESG, та поширення нових технологій, насамперед генеративного штучного інтелекту.
У Bain & Company бачать подальший потенціал розвитку ринку предметів розкоші цього року щонайменше на 5–8%, а за оптимістичного сценарію — на 9–12%. Довгострокові прогнози також залишаються позитивними: до кінця десятиліття оборот у люксовому сегменті може сягнути від 530 до 570 млрд євро. У частині каналів продажів зростання найближчим часом буде рівномірним і становитиме 11% в офлайн-точках і 10% — в онлайн-магазинах, але його темпи поступово сповільнюватимуться до 4–5%.
Щодо популярності за категоріями товарів, то найвищі темпи зростання — 11% — будуть характерні для шкіргалантерейних виробів. На другому місці за динамікою взуття з очікуваним показником 9% за підсумками 2023 року. Попередня оцінка за рештою категорій — одяг, косметика та годинник — передбачає збільшення на 8%.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини економіки, ринок моди, ринок люксу
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар