Nestlé відмовляється від вуглецевих нейтральних амбіцій

Nestlé відкликає попередні обіцянки зробити такі бренди, як KitKat і Perrier, нейтральними до вуглецю. Такі обіцянки дедалі частіше викликають критику за відсутність реального впливу. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на RetailDetail.
Nestlé відмовляється від своїх амбіцій стати вуглецево-нейтральними для деяких брендів. Проблема з цими обіцянками полягає в тому, що компанії продовжують генерувати викиди, але компенсують їх, наприклад, посадкою лісів. Таким чином, вони в кінцевому підсумку прагнуть до нульових викидів, не обов’язково обнуляючи власні викиди.
Це є введенням в оману, на думку екологічних організацій і все більшої кількості судів. Дочірню компанію Danone Evian судять у США за претензію щодо вуглецевої нейтральності, а Arla Foods більше не має права використовувати термін «чистий нульовий кліматичний слід» у Швеції. У Франції асоціація споживачів подала до суду на Nestlé за те, що Nespresso не є нейтральним щодо викидів вуглецю.
Тепер Nestlé все ще прагне досягти нульового чистого викиду до 2050 року. Виробник каже, що зміщує фокус на скорочення викидів у власному виробництві та ланцюжку постачання групи. Один із способів досягти цього — допомога фермерам у відновлюваному сільському господарстві. Хоча щодо такого підходу також є сумніви, оскільки виміряти конкретні результати важко.
Група також відмовляється від планів зробити свої бренди Sweet Earth Foods і замінники м’яса Garden Gourmet нейтральними. Однак деякі бренди Nestlé все ще хизуються своєю вуглецевою нейтральністю, включно з компанією Garden of Life, яка займається виробництвом вітамінів.
Читайте також: Nestlé тестує нову супутникову технологію для проектів відновлення лісів
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар