18 липня 2023

Ринок спортивного одягу зросте на $170 млрд за 10 років

Ринок спортивного одягу зросте на $170 млрд за 10 років
1495

До 2032 року глобальний ринок спортивного одягу зросте до 356 млрд. доларів, порівняно зі 185,9 млрд. доларів у 2022 році. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на дослідження Launchmetric Sportswear Insights.

«За останнє десятиліття ми стали свідками фундаментальної трансформації сприйняття спортивного одягу, – коментує Майкл Джейс, головний виконавчий директор Launchmetrics. — Цей сегмент перетворився з нішевого ринку, орієнтованого на спортсменів та любителів фітнесу, на глобальне явище, що охоплює людей із усіх верств суспільства».

Аналізуючи драйвери розвитку ринку, аналітики спиралися на індекс Media Impact Value (MIV) Launchmetric — власний алгоритм компанії, що використовується для вимірювання та порівняння рівня впливу всіх медійних розміщень у сфері моди, краси та способу життя. Дослідження виявило відмінності, характерні для ринку спортивного одягу у різних регіонах. У 2021 році найбільший внесок у популяризацію спортивного одягу та взуття зробили країни Північної та Південної Америки (2,5 млрд доларів), за ними йдуть Європа, Близький Схід та Африка (2,1 млрд доларів). Обидва регіони зросли у 2022 році: Америка досягла 2,7 млрд доларів (+7%), а Європа, Близький Схід та Африка – 2,2 млрд доларів (+4%).

Примітно, що у Китаї спостерігалося найвище зростання MIV з 2021 по 2022 рік — індекс зріс на 52% до 1,8 млрд доларів. Дослідники відзначають значний контраст між Китаєм та рештою світу, оскільки впливові особи, які мають ключовий вплив на індекс MIV, мають велике значення для китайців.

Звіт Launchmetric вказує на перетин спортивного одягу та поп-культури як на один із ключових факторів зростання. У міру розвитку «феномен кросівок» продовжує розвивати споживчу спільноту і стимулювати зростання брендів. 2022 року на кросівки припадало 43,3% від загального обсягу MIV ст. спортивному одязі та 30,2% у сегменті розкоші.

Вплив культури кросівок на розкішні бренди та марки спортивного одягу також призвело до помітних та прибуткових партнерських відносин. Так, ключовим прикладом того, як бренди можуть створити потужну синергію з виробниками кросівок, стала колаборація Gucci та Adidas. Ця співпраця принесла MIV ст. розмірі 956,5 млн. доларів у 2022 році.

Крім взуття, звіт Lanchmetric підкреслює інтеграцію спорту в моду та вуличний стиль, оскільки вуличний одяг перетворився із субкультури на мейнстрім. Зручний та універсальний, спортивний стиль проник у повсякденний гардероб та впливає на подіуми, колаборації у сфері розкоші та червоні доріжки.

Дослідження Launchmetrics показало, що інфлюєнсери мають більший вплив у категорії спортивного одягу, ніж знаменитості. У той час як кількість схвалень з боку селебріті у 2021 році знизилася на 20% порівняно з аналогічним періодом минулого року, впливові особи MIV збільшилися на 15%. Вражає той факт, що мікроінфлюєнсери, які мають добрі зв'язки зі своєю нішевою аудиторією, у 2022 році досягли 52-відсоткового збільшення MIV ст. сегмент спортивного одягу.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також