Aldi та Lidl розгорнули цінову війну в Німеччині

Після того як минулого тижня Lidl оголосила про «наймасштабніше зниження цін в історії» в Німеччині, конкуренти Aldi Nord та Aldi Süd відповіли рішучою контратакою. Боротьба за звання цінового лідера посилюється і зачіпає весь ринок роздрібної торгівлі. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на RetailDetail.
Lidl заявила про зниження цін на 500 товарів — до 35% — у супроводі яскравого рекламного відео, де покупці співають хвалу низьким цінам під музику гімну Німеччини. Ритейлер самопроголосив себе Preisssieger («ціновим переможцем»), стверджуючи, що його ціни на 5% нижчі, ніж у Aldi.
Цей хід став несподіванкою для конкурентів — передусім для Aldi, яка традиційно вважає себе головним ціновим гравцем у країні. «Для нас цінове лідерство — це не короткострокова кампанія, а фундаментальний принцип», — заявив виконавчий директор Aldi Фелікс Роттманн у коментарі для Lebensmittel Zeitung. Тож реакція була неминучою.
Aldi оголосила про зниження цін на близько 100 найменувань, зокрема рибні палички, миючий засіб Tandil, заморожену піцу, сир, морозиво та картоплю фрі. На відміну від Lidl, Aldi опублікувала повний перелік товарів зі зниженими цінами.
Ця битва між двома гігантами вже змусила інші мережі — Edeka, Rewe та навіть Kaufland (дочірню компанію Lidl) — приєднатися до перегонів і оголосити про зниження цін. Експерти побоюються ескалації повномасштабної цінової війни, яка може серйозно вдарити по прибутковості як ритейлерів, так і постачальників.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, ритейл німеччини, алді, лідл
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар