01 серпня 2025

У Starbucks з'явиться кава з протеїновою піною

У Starbucks з
974

До жовтня Starbucks планує додати до меню каву з протеїновою молочною піною. Про це повідомив гендиректор компанії Брайан Ніколл під час дзвінка з інвесторами, де обговорювалися підсумки третього фінансового кварталу (завершився 29 червня), повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Business Insider.

За словами Ніколла, протеїнова піна створена на основі однієї з найпопулярніших добавок – класичної холодної піни, попит на яку за рік зріс на 23%. У новій версії близько 15 г білка, вона не містить цукру. Як і у випадку зі звичайною піною, клієнт зможе вибрати смак: ваніль, коричневий цукор, гарбуз зі спеціями або малиновий крем.

Наразі кава з протеїновою піною продається у тестовому режимі в окремих закладах Starbucks. Компанія розраховує, що протеїнові напої будуть особливо затребувані серед завсідників спортзалів та зумерів, пише Business Insider. За інформацією видання, Ніколл з ентузіазмом говорив про високобілкові напої під час годинної розмови з інвесторами, згадавши слово «протеїн» не менше восьми разів. Він також анонсував випуск чайних та кавових напоїв на основі кокосової води.

Це частина стратегії оновлення бренду. Компанія намагається оживити інтерес споживачів і скоротити продажі, що просіли. Вона оновлює інтер'єри кав'ярень, повертає стійки з приправами, планує оптимізувати меню, а також переглянути ціни на добавки на кшталт сиропів. У третьому фінансовому кварталі чистий прибуток Starbucks склав $558,3 млн - проти $1,055 млрд минулого року.

Як зазначив Майкл Делла Пенна, директор зі стратегії InMarket, попит на високобілкові продукти та напої зростає останні 3–5 років. Згідно з дослідженням Cargill, у 2024 р. понад 60% американців збільшили споживання білка (проти 48% у 2019 р.). Зумери особливо цінують можливість налаштовувати напої під себе та все частіше вибирають холодні напої.

Starbucks експериментує з напоями, адаптуючи їх під уподобання різних регіонів. У деяких азіатських країнах меню є фраппучино з червоною квасолею — популярним інгредієнтом місцевої кухні. У 2023 р. мережа почала подавати каву з додаванням оливкової олії. Ця новинка викликала змішану реакцію – від захоплених відгуків до скарг на проблеми зі шлунком. Торік Starbucks у Китаї випустив латте зі свининою.

Читайте також: Starbucks ввів обов'язкову офісну присутність для співробітників

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також