31 березня 2021

Як IТ-сервіси АЙПІЛЕНД допомагають фармацевтичним компаніям у роботі з аптеками

Як IТ-сервіси АЙПІЛЕНД допомагають фармацевтичним компаніям у роботі з аптеками

4238

Як компанії Тева вдалося привнести інновації в мерчендайзингові проекти і підвищити рівень їх контролю в умовах карантину

Компанія Тева, один з лідерів фармацевтичної галузі, почала використовувати сервіс effie> в мерчендайзингових проектах в умовах карантину, та збільшила рівень їх контролю. Про те, як це працює, розповідають менеджер із впровадження стандартів та процедур Ірина Журавльова та національний менеджер з роботи з ключовими клієнтами Яким Коваленко.

Публікація організована компанією АЙПІЛЕНД, що створила та є провайдером IТ-сервісу effie> (IТ-сервіс effie> pharm для організації повного замкнутого циклу управління виконанням трейд-маркетингових стратегій фармвиробника та внутрішніх стандартів аптечної мережі). 

Яким Коваленко: Ми працюємо в дуже цікавий час, тому що змінюється поведінка споживачів, моделі ведення бізнесу у фармацевтичній галузі та підходи у державному регулюванні. Щоб залишатися конкурентними на ринку, компанії починають застосовувати нові технології та шукати нестандартні рішення. Сьогодні бачимо тенденцію до зміни парадигми у виробників, дистрибуторів та аптечних ритейлерів у частині автоматизації внутрішніх процесів, визначення необхідного асортименту та контролю за реалізацією мерчендайзингових проектів.

Впровадження інновацій у цій галузі містить у собі два виклики.

Перший виклик полягає у тому, що будь-яка інновація потребує кваліфікації, фінансових та часових інвестицій, и не кожна компанія має такі ресурси. Окремо відзначимо, що у процесі впровадження змін в аптечному ритейлі, виробник стикається з дефіцитом часу персоналу на місцях. Тому виробники інвестують у технологічні рішення, що допомагають реалізовувати загальну стратегію з аптечною мережею.

Другий виклик – це автоматизація процесів та оцінка ефективності проектів. З кожним роком розвиток взаємовідносин з аптечними мережами потребує більше часу та зусиль від виробника, особливо у частині контролю, для забезпечення прозорих та зрозумілих умов співробітництва.

Ірина Журавльова: Для нас в Тева важливо отримувати підтвердження надання послуг, і рішення, що його запропонувала компанія АЙПІЛЕНД, допомагає це реалізувати.

В умовах пандемії проект стає ще актуальніше, і ми розглядаємо можливість розширення у частині автоматичного розпізнавання документів.

Також ми хотіли отримати від компанії експертизу у частині трейд-маркетингу. Компанія АЙПІЛЕНД є одним із IT-лідерів, та працює з FMCG-компаніями.

Ми хотіли оцінити та порівняти формат роботи у фармацевтичній та FMCG-галузі. З’ясувати, наскільки подібні механізми роботи у цих галузях, та розробити необхідне рішення з автоматизації усіх процесів у частині трейд-маркетингових активностей, починаючи від планування проекту до підготовки фінального звіту з надання маркетингової послуги.

Крім того, ми ставили задачі зі зменшення часових витрат співробітників Тева.

В результаті нам вдалося мінімізувати часові витрати персоналу та отримати доступ до якісної аналітики, до моніторингу онлайн.

Ми раді, що першими у фармацевтичній галузі почали працювати у цьому напрямку з АЙПІЛЕНД. Це дійсно інноваційна компанія, що адаптує можливості effie> з урахуванням особливостей та потреб нашої галузі.

На закінчення від компанії АЙПІЛЕНД

Отримана за допомогою сервісу інформація інтерпретується у багаторівневу візуалізовану аналітику, що формується на основі результатів розпізнавання фотографій штучним інтелектом. Спільно з нашими бізнес-аналітиками менеджмент фармацевтичних виробників та аптечних мереж аналізує звіти, працюючи над розвитком внутрішніх процесів у частині трейд-маркетингу, взаємодії між ними.

Ми даємо інструмент для управління процесами просування та продажів лікарських препаратів, а також процесами, що забезпечують дотримання стандартів аптечної мережі у кожній точці продажів.

Щоб залишатися конкурентними на фармацевтичному ринку, необхідний постійний розвиток. Не лише у частині технологій виробництва, а й технологій інформування кінцевого споживача про продукт, що також будуть враховувати інтереси партнерів, а саме гравців аптечного ритейлу. Звичайно, розвиток потребує вкладень, але досягнення мети бізнесу окуповує все, що було інвестовано. Головне – знайти IT-партнера з глибокою експертизою, що зможе надати якісне рішення, що відповідає меті компанії.

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua

Раздел: Статті >

Теги:

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від спаму

Повідомлення*