14 июля 2021

COVID-19 як причина розвитку нових можливостей у сфері ресторанного бізнесу

COVID-19 як причина розвитку нових можливостей у сфері ресторанного бізнесу

897

Останні 15 місяців були дуже важкими для рестораторів.  

Пандемія COVID-19 підштовхнула галузь до свого роду розвитку, прискоривши технологічні тенденції та змусивши ресторани приділити особливу увагу їжі навинос, що стало основним джерелом доходу для бізнесу, і буквально врятувало його. 

В момент повного відновлення після пандемії, нас можуть чекати зовсім нові, змінені підприємства. Різні зміни в роботі ресторанів і корисні інновації, які були випробувані у 2020 році, значно змінили роботу ресторанів в кращу сторону. 

Вам може здатися досить дивним таке твердження, але, можливо саме зараз найкращий час для відкриття ресторану. Розглянемо причини такої тенденції.

1.Менше перешкод для виходу на ринок 

Один з важливих висновків 2020 року - це зміна нашого погляду на те, що являє собою ресторан. Раніше, це був звичайний заклад, де можна пообідати, заклад швидкого обслуговування або ж, кіоск з вуличною їжею. 

Практично всі такі заклади вимагають величезних грошових внесків. У міру того, як галузь все активніше переймає моделі роботи навинос, в цілому, менша потреба в фізичному впливі, знижує перешкоди для входу в дану нішу. 

Кращий приклад цього - кухні-привиди. Тепер амбітні ресторатори можуть здавати в оренду приміщення для промислової кухні, співпрацювати зі службою доставки, й готувати їжу навинос. Це значно знижує початкові затрати, накладні витрати та фінансові ризики. 

Бар'єр для виходу на ринок ніколи не був нижче або менш ризикованим ніж зараз.

2.Технологічний розвиток 

За оцінками галузевих експертів, COVID-19 змусив ресторани скоротити п'ятирічний технологічний розвиток до одного року. 

Як це часто буває, такий рівень швидких змін відкрив безліч можливостей, особливо для людей, які бажають займатися ресторанним бізнесом. Технології демократизували цей процес, автоматизуючи певні системи, які в іншому випадку зазнали б значних витрат часу і ресурсів співробітників. 

Сучасні POS-системи оптимізують внутрішні операції та дозволяють легко інтегрувати безготівкові платежі, безконтактні замовлення та онлайн-меню. А QR-коди спрощують цифровий маркетинг та безконтактне харчування. Соціальні мережі дозволяють безкоштовно знаходити свою аудиторію і продавати товар.

3.Можливість створення дизайну самостійно (DIY-дизайн)  

Недооцінений аспект відкриття ресторану - зрозуміти свою естетику. У вас так багато точок дотику з вашими клієнтами - меню, листівки, вебсайти, соціальні мережі та інше. Важливо, що всі вони повинні працювати разом, щоб створити бренд і продавати їжу. Для цього потрібен професійний дизайн ресторану. 

Раніше, якщо ви хотіли, щоб ресторан виглядав пристойно, вам потрібно було витратити гроші на графічного дизайнера. Тепер же, все інакше. 

Прості сервіси з шаблонами для створення меню, зроблені таким чином, що будь-хто може досягти успіху в цій справі. Вони охоплюють всі ваше меню і маркетингові потреби, включаючи логотипи, листівки та повідомлення в соціальних мережах. 

Що найбільш важливо, вони дають вам повний контроль над своїм дизайном: ви можете оновлювати його, коли захочете, без необхідності платити графічному дизайнеру за внесення змін. Все під рукою.

4.Доступна нерухомість 

Результатом закриття великої кількості ресторанів та інших підприємств з початку пандемії стала поява доступної за ціною нерухомості. Ця сумна реальність дає можливість для амбітних підприємців, які прагнуть досягти успіху в цій ніші. 

Не варто забувати, що для відкриття успішного ресторану у 2021 році, вам більше не обов'язково мати стандартне приміщення, ви можете просто відкрити вітрину або невелику торгівельну точку видачі продукції. Зараз найкращий час для таких рішень. 

Важливо враховувати, що багато людей сприйняли пандемію як можливість переїхати в передмістя. Тому, перш ніж придбати привабливий об'єкт нерухомості в центрі міста, придивіться до більш вигідного і перспективного місця за межами центру міста. 

Чого ж ви чекаєте? 

У 2020 році ресторани зіткнулися з найбільшою проблемою за всю історію існування, але вони адаптувалися до її вирішення, застосувавши сучасні технології й змінивши фундаментальні аспекти своєї бізнес-моделі. 

Оскільки ми поступово залишаємо позаду найгірше, що сталося через пандемію COVID-19, то варто зазначити, що всі зміни в даній сфері обслуговування, надали бізнесменам можливість відкрити ресторан без зайвих перешкод.

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua

Раздел: Статьи >

Теги:

Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*