• ТМ
    Огляд автомобільних і контейнерних перевезень під час війни

    Огляд автомобільних і контейнерних перевезень під час війни

    • 01 июля 2022
    Війна, яку розпочала росія, змінила не лише життя кожного українця, а й вплинула на весь бізнес. Налагоджені ланцюги поставок перестали працювати. Закриті порти, відсутність авіасполучення, постійні ризики із автодоставкою, з одного боку, та брак персоналу (через мобілізацію і міграцію), фізичні втрати, проблеми з паливом, з іншого, – і це далеко не все, що спонукало компанії з налагодженою логістикою переорієнтовуватись за лічені дні. Волонтерам та усім, хто активно долучився до гуманітарного фронту, щоб допомогти Україні, взагалі потрібно було налагоджувати логістичні процеси вперше. Але логістика навіть в умовах війни працює і є критично важливою. Ситуацію на логістичному ринку коментує Олександр Павлюкевич, власник компанії ONYX TRADE.
    подробнее
  • ТМ
    Зміни в роботі Auchan під час війни та до чого тут «Ренесанс України»

    Зміни в роботі Auchan під час війни та до чого тут «Ренесанс України»

    • 23 июня 2022
    Під час війни український ритейл зазнав багато труднощів. На сьогодні знищено не одне підприємство, є значні обмеження виробництв, деякі компанії опинились на тимчасово окупованих територіях без можливості доступу до них, що змушує роздрібні мережі шукати нових постачальників. Крім того, доводиться будувати нову логістику поставок, адже зруйновані дороги й склади, змінювати асортимент в умовах масового переселення та зниження купівельної спроможності, а також забезпечувати регулярну доставку товарів, коли пальне в дефіциті й значно подорожчало. Які виклики постали перед компанією Auchan Україна, яка ситуація на власному фронті зараз у мережі, читайте у матеріалі.
    подробнее
  • ТМ
    Хліби з додаванням каші від ТМ «Рум’янець»: крафтова рецептура у промислових масштабах

    Хліби з додаванням каші від ТМ «Рум’янець»: крафтова рецептура у промислових масштабах

    • 10 июня 2022
    Прямуючи за трендом збалансованого харчування, українські виробники постійно експериментують з рецептурою хліба. Дуже популярно нині додавати в тісто види борошна, які вважаються більш корисними, наприклад: гречане, вівсяне, житнє, або ж насіння, сухофрукти, горіхи, тощо.
    подробнее
  • Загальна перебудова роботи бізнес моделі компанії, запровадження алгоритмів, які дозволяють приймати рішення максимально швидко

    Загальна перебудова роботи бізнес моделі компанії, запровадження алгоритмів, які дозволяють приймати рішення максимально швидко

    • 09 июня 2022
    3 червня 2022 року відбувся п’ятий круглий стіл у рамках проєкту «Відновлення ланцюгів постачання галузі харчової промисловості в умовах воєнного та післявоєнного стану в Україні», який ініційовано та проводиться компанією TradeMasterGroup за підтримки Програми USAID з аграрного і сільського розвитку (АГРО).
    подробнее
  • ТМ
    Альянс ОСНОВА: Гнучкість – це перевага на сучасному агресивному ринку

    Альянс ОСНОВА: Гнучкість – це перевага на сучасному агресивному ринку

    • 01 июня 2022
    «Альянс Основа» – це об’єднання продуктових різноформатних магазинів, що функціонують під торговельними марками OSNOVA, «Домашній маркет», PRO – просто продукти. Мережа продемонструвала активний розвиток у минулому році й цього року планувала зосередитися на роботі з асортиментом, адже асортимент – один із ключових складових успішного функціонування на шляху до завоювання лояльності споживачів. В планах був розвиток категорії, що не були представлені раніше, – креативні подарунки, книги, екологічні товари, БАДи, здорове харчування, а також товари власного виробництва. Про роботу і зміни в мережі розповідає Наталія Варшавська, амбасадор, співвласник та керівник департаменту стратегічного маркетингу «Альянсу Основа».
    подробнее
  • Розвиток ВТМ – курс на випередження!

    Розвиток ВТМ – курс на випередження!

    • 05 мая 2022
    На сьогодні в рамках комбінованого портфеля мережа розвиває понад 50 ВТМ – це близько 33000 активних артикулів. Під час локдаунів ТЦ працювали в онлайн режимі, де віртуальні полиці розширенні пропозиціями маркетплейсу. Проте доля Private label в мережі нині становить більше 13%, а доля в доході – 17,3%. Щодо подальшого розвитку портфелю ВТМ, то в Епіцентрі цільовим показником є доля ВТМ на рівні 25%. За рахунок чого це будуть робити і які трансформації відбулись у мережі читайте в ексклюзивному інтерв’ю.
    подробнее
  • ТМ
    Як побудувати бренд, якому будуть довіряти? Запитуємо в Алекса Коваленка, засновника Епікур

    Як побудувати бренд, якому будуть довіряти? Запитуємо в Алекса Коваленка, засновника Епікур

    • 14 февраля 2022
    Просто створити продукт і написати, що він натуральний, – замало, щоб покупець повірив і готовий був віддати за нього гроші. Якою має бути філософія справді здорового бренду, якому довіряють споживачі, про відповідність трендам та звідки черпає енергію команда «ЕПІКУР», розповів під час конференції «FOOD MASTER & PRIVATE LABEL» засновник бренду Алекс Коваленко.
    подробнее
  • ТМ
    Нагороди – найкраще підтвердження успішності техніки Linde

    Нагороди – найкраще підтвердження успішності техніки Linde

    • 25 января 2022
    Всесвітньо відомий бренд підйомно-транспортної техніки Linde, який в Україні представляє компанія «АЛВАРК УКРАЇНА», отримав у 2021 році 7 почесних нагород, а сумарно за останні 32 роки більш ніж 80 нагород у категоріях - бренд, продукт, інновація, дизайн та комунікації! Ці видатні досягнення – є результатом постійного технологічного розвитку та втілення багатства ідей, що покращили характеристики навантажувачів Linde для ефективного розвитку бізнесу підприємств клієнтів.
    подробнее
  • ТМ
    Час об

    Час об'єднати планування ланцюгів поставок та категорій

    • 30 декабря 2021
    Продажі безпосередньо залежать від того, наскільки торговельна мережа забезпечує потреби своїх відвідувачів. Потрібно приділяти увагу та керувати якісно асортиментом. Однак без фактичної наявності товарів на полиці клієнт піде незадоволеним, а це позначається на лояльності, продажах та прибутку. Пропонуємо поглянути на ланцюг поставок та підбір товарів в асортименті як на взаємопов'язані процеси. І ось чому.
    подробнее