09 сентября 2021

Історія створення ТМ «Ярка», що не поступається за якістю італійській пасті

Історія створення ТМ «Ярка», що не поступається за якістю італійській пасті

2043

Національне підприємство, що пропонує макаронні вироби, гречану крупу й вівсяні пластівці під ТМ«ЯРКА», ТМ «Jarka» і ТМ «PastaLenka», успішно працює на українському ринку з 1994 року. Окрім розвитку своїх ТМ, на підприємстві здійснюється виробництво більше 10 популярних ТМ на умовах контрактного виробництва, також продукція успішно експортується за кордон. Із чого все починалось і як створюються макаронні вироби, що достойно конкурують з італійською пастою, розповідає співвласник компанії Олексій Стась.

– Розкажіть коротко про історію вашої компанії? Яку частину ринку на сьогодні займаєте з урахуванням контрактного виробництва?

– Це історія успіху нашої компанії, яку ми почали в далекому 1994 році. Наші результати й досягнення сьогодні – це яскравий приклад постійного руху до мети групи однодумців, які не побоялися взяти на себе місію нести високу якість продуктів вітчизняного виробництва в будинок кожного українця. Це історія подяки кожному члену компанії та пропозиція новим співробітникам внести частинку своєї душі в наші спільні звершення.

Спочатку ми удвох з моїм партнером починали свою діяльність з оптової торгівлі турецькими кондитерськими виробами оптом. Потім з'явилися торгові точки на ринку, де в асортимент увійшли фасовані крупи. А пізніше відкрили свій фасувальний цех продуктів бакалійної групи. Виробничий підрозділ компанії повного циклу було засновано в 1999 році і з самого початку своєї діяльності в основу роботи всієї команди були закладені амбiцiйнi цiлi – стати кращими в цьому напрямі.

У 2000 році наш колектив налічував уже більше 20 осіб. Цех фасованої продукції збільшувався, а найголовніше – збільшувалася кількість споживачів, які по достоїнству оцінили високу якість. У 2001 році ми почали будівництво цеху з виробництва круп і макаронних виробів, а у 2002 році запустили першу макаронну лінію продуктивністю 100 кг/год. українського виробництва. Із метою персоналізації бренду у 2005 році був зареєстрований знак для товарів і послуг ТМ «Ярка». Із кожним роком відбувалося розширення виробничих потужностей, зростання кількості замовлень, асортименту продукції та збільшення кількості клієнтів.

З метою забезпечення замкнутого циклу виробництва бакалійної групи товарів від «ідеї» до «полиці магазину» у 2008 році було придбано обладнання флексодруку для виготовлення пакування, що лягло в основу створення у 2016 році уже самостійного напряму, щоб забезпечувати потреби підприємства й виконувати замовлення сторонніх організацій.

У 2009 році відбувся запуск лінії з виробництва пластівців із різних круп, а через 2 роки придбали першу італійську макаронну лінію продуктивністю 1000 кг/год. У 2016 році запустили італійську лінію довгорізаних макаронних виробів, а у 2019 – новий цех із виробництва вівсяних пластівців із використанням сучасного європейського обладнання. Так із кожним роком ми пропонуємо споживачам більш якісну й конкурентоспроможну продукцію.

Для ефективності ланцюга закупівлі, виробництва й доставки своєї продукції було важливо мати власний автотранспорт. Щоб забезпечити безперервність поставок сировини й недорогі ціни на доставку, автопарк підприємства поповнився борошновозами.

Наша команда постійно відстежує тенденції у світі виробництва бакалійної продукції та споживчого попиту. Завдяки гнучкій системі управління ми можемо запропонувати споживачеві найбільш затребуваний вигляд та асортимент продукції, гарантуючи високу якість і конкурентоспроможну ціну. За роки роботи ми налагодили ділові відносини й партнерство з найбільшими виробниками борошна вищого сорту в Україні, сільгоспвиробниками зернової групи продукції, що разом із системою наскрізного контролю сировини, а також за допомогою трьох лабораторій нашого заводу, гарантує максимально високі стандарти якості нашої продукції.

На сьогодні команда групи компаній СТАС І К налічує більше 100 працівників і наша стратегічна мета – стати потужною впізнаваною компанією як в Україні, так і на міжнародному рівні. Ми постійно працюємо над модернізацією обладнання, розширенням асортименту продукції, експериментуємо з новими видами сировини, щоб запропонувати актуальний асортимент, демократичні ціни й незмінно стабільну якість продукції. Адже саме це – основні складові успіху, що дають змогу бути на крок попереду конкурентів.

На сьогодні ми займаємо близько 18% ринку, у минулому році частка нашої компанії становила близько 15%. На наступний рік плануємо збільшити частину ринку до 23%.

– Наскільки широкий асортимент ви пропонуєте сьогодні? Яку частку продукції реалізуєте під ВТМ і під якими саме?

– Ми пропонуємо досить широкий асортимент різних макаронних виробів, на сьогодні це близько 15 видів. Найбільш популярними серед наших споживачів є фігурні макаронні вироби та вермішель. Хорошим попитом користуються «пір'я», «ріжки», «спіраль» та «пружина». Зараз ми активно розробляємо нову лінійку макаронних виробі, щоб задовольнити не лише дорослих, а й здивувати наших маленьких споживачів, – це «метелики» й макаронні вироби з додаванням натурального барвника «веселка».

Що стосується контрактного виробництва, то 30 % продукції ми виготовляємо на замовлення під такими відомими торговими марками, як «Хуторок», «Своя лінія», «Кухар Рішельє», «Чугуєв», «ПРОМО», «Хатинка», «Добра хата» «Геркулес» та iн.

– Яким чином у вас на підприємстві здійснюється контроль якості продукції?

– У компанії впроваджена система управління безпечністю харчових продуктів HACCP. Функціонування системи забезпечують три лабораторії підприємства в режимі 24/7. Наскрізна система контролю дає змогу:

–        оцінити якість вхідної сировини на етапі ще знаходження її в автотранспорті, щоб таким чином запобігти вивантаженню неякісної партії;

–        контролювати якість і стан сировини на всіх підготовчих етапах до моменту надходження на виробничі лінії;

–        контролювати «оптимальний» режим зберігання у складських приміщеннях;

–        гарантує цілісний контроль продукції, що відпускається в день відвантаження продукції споживачеві (з видачею відповідних сертифікатів якості).

Завдяки цьому ми досягли відсутності браку в продукції, що відвантажується клієнтам, а також економії коштів за допомогою оптимальних параметрів технологічного процесу. Усі етапи роботи лабораторій і результати аналізів інтегровані в єдину систему управління технічним процесом, що забезпечує прийняття правильних, коригувальних управлінських рішень.

Ми вклали немалі кошти в потужну систему контролю, але вони повернулися підприємству у вигляді репутації високоякісного вітчизняного виробника, довіри з боку споживача, можливості представляти продукцію на ринках далекого й ближнього зарубіжжя, участі в тендерних процедурах поставки продукції. Це є важливим чинником у формуванні та оптимізації нашої торгової марки «Ярка».

– Ми бачимо досить високий попит на імпортну продукцію, хоча національні виробники не поступаються по якості європейським, а італійські спагеті часто роблять з української сировини. Як ви оцінюєте ринок макаронних виробів України на сьогодні, наскільки відчутна конкуренція закордонних виробників?

– У світовому імпорті макаронів перше місце займає Італія, однак її частка активно зменшується. На другому місці – Туреччина, на третьому – Китай. Однак імпорт із Китаю дешевше, ніж із Туреччини.

У містах споживання якісних імпортних макаронів із твердих сортів пшениці росло під час економічних піків і падало разом із кризами. Сьогодні макарони регулярно споживають 96,5% населення України. Попит на середній ціновий сегмент продукції залишається стабільним. У нас є багато переваг над імпортною продукцією і насамперед це – ціна. Так як виробництво продукції здійснюється на висококласному обладнанні з застосуванням вітчизняної сировини, що відповідає всім необхідним стандартам, ми можемо з повною впевненістю не боятися ніякої конкуренції.

– Що саме зараз популярно серед макаронних виробів, гречаної крупи й вівсяних пластівців? Як на попит вплинули карантинні обмеження?

– Я вважаю, що в продажах немає великої різниці між гречаною крупою, макаронними виробами та вівсяними пластівцями, адже на ці продукти завжди є попит. Різниця може бути лише в ціні. Під час карантину населення масово почало скуповувати продукти з тривалим терміном придатності, а в список цих продуктів потрапляють макаронні вироби, гречана крупа та вівсяні пластівці. З усіх продуктів харчування гречана крупа подорожчала найбільше. Ціна на гречку в магазинах росла одночасно за оптовою. Найбільший попит на крупи був у середині березня: тижневе зростання продажів досягало більше 170–200% порівняно з аналогічним періодом минулого року. Однак із того часу ситуація стабілізувалася і більше різких стрибків попиту на крупи не спостерігається. Постачальники почали підвищувати відпускні ціни на крупу в квітні – травні, посилаючись на дефіцит сировини та його зростання на цьому тлі. Ринок гречаної крупи більше інших залежить від врожаю. Оскільки її споживають в основному в Україні та країнах СНД, то традиційні механізми саморегулювання ринку – експорт під час утворення надлишків та імпорт за умови дефіциту – тут не працюють. Тому для гречаної крупи характерні чітко окреслені цінові гойдалки: коли великий врожай і залишок надлишків крупи на внутрішньому ринку, то її вартість падає, а під час потенційного дефіциту – зростає.

– У якому напрямі плануєте розвиватися найближчим часом і на чому будете робити акцент у виробництві, щоб відповідати сучасним тенденціям?

– Ми плануємо розвиватися відповідно до тенденцій і росту запитів споживачів у таких напрямах, як виробництво макаронних виробів із твердих сортів пшениці, а також за допомогою купажування м'яких і твердих сортів, що дасть змогу нам розширити асортимент і конкурувати в цьому сегменті із закордонними виробниками. Наша команда постійно проводить різноманітні експерименти з розробки й виведення на ринок новинок, займаємось створенням популярного сегменту еко-продукції, зокрема робимо акцент на макаронній продукції з гречаної та рисової муки, овочевих макаронах для дітей із натуральними добавками буряка, шпинату й моркви. У категорії сипучих продуктів ми робимо акцент на розвитку сировини для виробництва круп і пластівців. Усе це відкриває перспективи для продажу нашої продукції не лише всередині країни, а й на міжнародному ринку.

Для співпраці звертайтесь за тел:

050 426 46 58 – Сердюков Валерій

067 560 86 00 – Стась Артур

Email: serdiukovvaleriy@icloud.com,artur20097@gmail.com

Сайт компанії: https://www.jarka.ua/

 

Читайте також: Як спростити ведення бізнесу завдяки 3PL оператору: вантажні перевезення по Україні з Logistic Plus

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*