21 июля 2022

Головні світові тренди в логістиці та ланцюгах постачань 2022 року. Частина 1

Головні світові тренди в логістиці та ланцюгах постачань 2022 року. Частина 1

2932

Які тенденції логістики та ланцюгів постачань будуть критично важливим для провідних ритейлерів і логістичних компаній у 2022 році.

COVID-19 створив дисбаланс між попитом і пропозицією товарів, що сильно вплинуло на ланцюги поставок у всьому світі. Протягом 2020 року через пандемію та локдаун глобальне виробництво сповільнилося. У той же час уряд США почав стимулювати економіку, і гроші потекли до рук споживачів і компаній, які їх витрачали. Це призвело до того, що США втратили запаси на трильйони доларів, а внутрішнє та глобальне виробництво було закрито. Оскільки попит зростав швидше, ніж пропозиція, ритейлери переглядали свої запаси, намагаючись не відставати від потреб споживачів.

Зараз зростання електронної комерції в США принаймні повернулося до рівня допандемії, але обсяги доставки залишаються високими, як ніколи. Щоб підвищити ефективність операцій у ланцюжках поставок, зменшити витрати на логістику та зберегти клієнтів задоволеними своєчасною доставкою, компанії повинні переглянути свою діяльність і прийняти зростаючі тенденції в ланцюгах постачань і логістиці.

Найголовніші тенденцій у ланцюжках поставок 2022 року:

- Акцент на утриманні водіїв.

- Локалізація ланцюгів постачань.

- Використання передових технологій для гнучких ланцюгів постачань.

- Прогнозування запасів і доставки.

- Використання краудсорсингу доставки та кількох логістичних партнерів.

- Перехід до рішень доставки «останньої милі».

- Керування ланцюгами постачань повернень.

- Зменшення вуглецевого сліду для сталого розвитку.

Акцент на утриманні водіїв

Без водіїв товари просто не можуть дістатися з одного місця в інше, і ланцюжки поставок розриваються.

Автомобільні перевезення є основним джерелом контейнерних перевезень після того, як вантаж розвантажується в порту. Дефіцит потужностей для вантажних перевезень означає, що велика частина контейнерів простоює на підприємствах з обмеженою пропускною здатністю. Коли товари та сировина не переміщуються, бізнес-операції страждають: товари не можуть потрапити до наступної ланки та бути продані/надіслані клієнтам.

Проблема в тому, що не вистачає ні вантажівок, ні водіїв. За даними Forbes, на кожні 9 оголошень про роботу припадає один кваліфікований водій. Мало того, невеликі автотранспортні компанії практично не мають стимулів збільшувати потужності через зростання цін, що не дозволяє їм інвестувати в нові вантажівки.

Щоб залишатися на випередженні та підтримувати роботу свого ланцюга постачання, компанії повинні прийняти тенденцію, спрямовану на вирішення проблеми нестачі водіїв та інвестування в утримання водіїв. Це включає заохочення водіїв залишатися в компаніях (включаючи, але не обмежуючись питаннями оплати праці та безпеки).

Інша тенденція полягає в тому, що пропонується цифровий додаток для водія, щоб підвищити його ефективністьі. Одним із варіантів є оплата водіям за скидання або доставку за останню милю на відміну від зарплати чи погодинної ставки. Ця бізнес-модель у поєднанні з інструментами, які полегшують життя водіїв, стимулює їх здійснювати більше поставок щодня та може збільшити рівень утримання водіїв.

Локалізація ланцюгів постачань

Виконання замовлень стане ще більш локалізованим, оскільки організації продовжуватимуть використовувати кілька точок для виконання замовлень і скорочення часу доставки.

Поведінка споживачів сьогодні вимагає, щоб усе було доступне для надшвидкого виконання за розумною ціною.

Через жорстку конкуренцію на ринку час доставки швидко стає одним з головних козирів. Колись доставка в той же день була нечуваною. Сьогодні це стає більше, ніж просто приємним бонусом - тепер на це очікують багато споживачів.

Однак більшість ланцюгів постачань не можуть забезпечити доставку навіть наступного дня. Ось чому локалізація ланцюгів поставок стала такою поширеною на ринку швидкої комерції.

Щоб пришвидшити варіанти виконання, ланцюги поставок повинні бути перенесені на місцевий рівень. Якщо в минулому управління запасами та доставкою здійснювалося на регіональному рівні, то сьогодні лідери ланцюгів постачань виконують замовлення з місцевих магазинів. Цей метод має низку переваг, включаючи можливість використовувати місцевий інвентар, коли це потрібно.

На місцевому рівні управління ланцюгом поставок означатиме виконання замовлень із магазинів або міських центрів виконання. Таким чином доставку можна здійснювати швидко й ефективно, підвищуючи рівень обслуговування клієнтів і не відстаючи від тенденцій у ланцюзі поставок.

Основним пріоритетом на 2022 рік є відкриття додаткових місць для зберігання запасів і забезпечення наявності системи керування замовленнями, яка спрямовуватиме замовлення в ці місця для заповнення.

Використання передових технологій для гнучких ланцюгів постачань

Ландшафт технологій управління ланцюгом поставок швидко змінюється. Щоб не відставати, логістичні процеси потребують автоматизації, системи та дані мають бути інтегровані, працівники потребують нових ресурсів, а менеджери мають краще бачити всю картину ланцюга поставок. Усе це вимагає інвестицій у платформу оптимізації ланцюга поставок, яка може виконувати все вищезазначене.

Досліджуючи таку систему, зосередьтеся на потребах кожної ключової особи, яка приймає рішення в компанії, а також на тому, що може надати кінцевому клієнту найкращий досвід.

Важливо, щоб будь-яка технологія SCM, яку використовує бізнес, інтегрувалася з існуючими системами ланцюга постачання підприємства, від TMS і WMS до систем управління запасами та CRM. Надійна двостороння синхронізація даних гарантує, що кожен ланцюжок постачання та бізнес-платформа, а також усі члени команди будуть завжди узгоджені.

Прогнозування потреб у запасах і доставці

Обсяги доставки «останньої милі» зростають, і це не дивно. Але як ритейлери та постачальники послуг логістики можуть підготуватися до пікового сезону? Як вони можуть знати, чого очікувати з точки зору попиту на замовлення, обробки доставки та як і де працювати з запасами?

У нас більше немає причин керувати ланцюгом постачання навмання. Менеджери ланцюгів постачання повинні використовувати доступну технологію SCM для прогнозування запасів і доставки, щоб знати, чого очікувати і як з цим впоратися, перш ніж почнеться ажіотаж. Сучасні технології ланцюга поставок дають нам можливість покращити видимість даних ланцюга поставок до небаченого раніше рівня.

Великі дані та прогнозна аналітика все ще залишаються невикористаним ресурсом, який потенційно може надати інформацію, яка допоможе передбачити події чи збої або реагувати на них. Але перш ніж статистику й аналітику можна буде використати для кращого ланцюжка поставок, перед багатьма організаціями постає величезне завдання - зібрати дані з усіх джерел і узгодити їх зі своїми бізнес-операціями.

Машинне навчання та штучний інтелект (ШІ) можуть перетворити дані ланцюга поставок на активи для інформування та покращення бізнес-операцій. Використовуючи програмне забезпечення для управління логістикою, логістичні компанії можуть заздалегідь планувати та прогнозувати проблеми з запасами та доставкою, а також бути в курсі проблем у режимі реального часу, які виникають на шляху.

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua

 

Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*