29 июля 2022

Головні світові тренди в логістиці та ланцюгах постачань 2022 року. Частина 2

Головні світові тренди в логістиці та ланцюгах постачань 2022 року. Частина 2

941

Які тенденції логістики та ланцюгів постачань будуть критично важливим для провідних ритейлерів і логістичних компаній у 2022 році.

Частина 1

Використання краудсорсингу доставки та кількох логістичних партнерів

Ефективне управління декількома автопарками є ще одним ключовим кроком до запровадження економії коштів, задоволення очікувань клієнтів і підтримки належної роботи цифрового ланцюжка поставок.

Доставка замовлень за планом або в той же день у великих масштабах часто передбачає роботу з кількома автопарками, у різних комбінаціях внутрішніх водіїв і сторонніх постачальників.

Деякі з цих парків можуть бути призначені для кожного місця, але часто оптимальний спосіб знизити витрати при збільшенні швидкості – розподілити замовлення по різних автопарках за певними критеріями. Наприклад, у години пік ресторан може залучати сторонню сслужбу доставку, але використовувати власних співробітників для доставки, коли години пік закінчаться.

Іншим прикладом є використання пулу водіїв для доставки з кількох магазинів або центрів виконання в межах однієї географічної області. Однак для цього також потрібна технологія, щоб визначити, які водії поблизу можуть вчасно доставити відповідне замовлення у вказане місце в межах запропонованого вікна доставки.

Крім того, спостерігається тенденція, коли ритейлери, які шукають альтернативи великим національним транспортним компаніям, звертаються до регіональних перевізників. Однак, оскільки ціни на транспортування різко зросли по всьому ланцюжку постачання, мінімальна вартість безкоштовної доставки, ймовірно, збільшиться, щоб перекласти частину витрат на споживача.

Багато ритейлерів також висловлювали ідею не знижувати ціни в пік сезону, оскільки націнка на продукти знижується через кризу ланцюга поставок.

Оптимізуючи управління доставкою, компаніям слід зосередитися на тому, як вони керують як автопарками в цілому, так і водіями окремо. Використання кількох автопарків є важливою тенденцією ланцюга постачання, оскільки це забезпечує гнучкість процесу доставки, дає компаніям резервне рішення, якщо щось піде не так (управління ризиками), і створює партнерів ланцюга постачання, які покладаються на допомогу один від одного в процесі.

Перехід до рішень доставки «останньої милі»

Попри проблеми глобального ланцюжка поставок, ритейлери, які хочуть серйозно поставитися до роздрібної доставки у 2022 році, повинні зосередитися на рішеннях доставки «останньої милі».

Клієнти хочуть робити свої замовлення швидко та прозоро. Вони хочуть точно знати, де знаходиться їхнє замовлення, коли воно прибуде та все, що з цим пов’язане. Технологія, доступна сьогодні на «останній милі», дає логістичним компаніям можливість зробити цю частину ланцюжка поставок видимою для всіх залучених сторін, незалежно від того, доставляють вони невеликі пакунки, меблі, медичне обладнання чи навіть транспортні засоби на сонячних батареях. Процес має бути зрозумілим для всіх учасників, а проблеми мають вирішуватися на місці.

Коли роздрібні торговці та логістичні компанії об’єднуються як партнери в ланцюзі поставок, зосереджуючись на створенні найкращої доставки «останньої милі», задіяна технологія дозволяє їм адаптуватися до ринку та справлятися з несподіваними подіями. Це може включати трафік, проблеми з маршрутом, неможливість доставки пакетів з різних причин тощо. Використання штучного інтелекту та машинного навчання є перевагою в цьому випадку та визначатиме, хто вважатиметься лідерами ланцюга поставок у 2022 році.

Фокус на управлінні ланцюгом повернення товарів

Зі збільшенням кількості онлайн-замовлень цілком природно, що повернення також зростуть. Компанії, які хочуть бути в курсі тенденцій ланцюга поставок, повинні бути сфокусовані на управлінні поверненням.

Клієнти хочуть простий і надійний процес повернення. Проблема полягає в тому, що ланцюжок постачання має бути спеціально розроблений для обробки повернень у великих кількостях, маючи справу з управлінням запасами та питаннями відновлення запасів і витратами на логістику, що стоять за кожним поверненням.

На щастя, доступні сьогодні технології ланцюга поставок дозволяє автоматизувати та прозоро керувати поверненнями. Це частина оцифрування та автоматизації ланцюжка поставок, яка дозволяє всім процесам (включаючи повернення) бути цифровими. Щоб не відставати від цієї тенденції ланцюжка поставок, ритейлери повинні вивчити свою поточну стратегію повернення та змінити логістичні операції, а також знайти області для вдосконалення. Це включає в себе оцінку технології, що використовується на кожному кроці, і пошук нових рішень, які можуть допомогти автоматизувати та зробити повернення частини управління ланцюгом поставок якомога плавнішим і ефективнішим.

Екологічність: зменшення вуглецевого сліду

Мережі роздрібної торгівлі є найбільшими виробниками вуглекислого газу, відповідальними за понад 50% галузевих викидів вуглецю.

Транспорт є головним винуватцем у тандемі зі сплеском попиту в електронній комерції. Останні дослідження показують, що до 2030 року зростання електронної комерції призведе до збільшення викидів вуглецю, пов’язаних із доставкою, більш ніж на 30%.

Під тиском очікувань споживачів щодо стабільних поставок і логістики, а також нормативних вимог, ритейлери починають покладатися на своїх постачальників логістичних послуг «останньої милі», щоб допомогти їм не лише зменшити викиди вуглецю, але й відстежувати, вимірювати та звітувати про скорочення викидів.

Впровадження практики екологічної логістики в усьому ланцюжку постачання – зокрема за допомогою стійких варіантів виконання завдань електронної комерції та операцій доставки – допоможе ланцюгам постачання залишатися конкурентоспроможними та навіть збільшити частку ринку у 2022 році та пізніше.

Вирішення проблеми викидів вуглецю — це не те, чим можуть займатися окремо бренди, партнери з доставки та логістики, а також технологічні компанії. Її потрібно вирішувати, працюючи разом як екосистема.

Майбутнє ланцюжка поставок: 2022 рік і далі

Основна мета для ланцюгів поставок у найближчому майбутньому — підвищити стійкість ланцюгів поставок перед обличчям форс-мажорів. Незважаючи на те, що глобальні та місцеві ланцюги поставок все ще стикаються з деякими проблемами після пандемії, Brexit тощо, тенденції показують, що багато організацій перейшли до цифрового ланцюга поставок, який забезпечить безперебійну роботу їхніх операцій ланцюга поставок.

Галузь змінюється і продовжуватиме змінюватися у 2022 році та далі. Оскільки популярність електронної комерції продовжує зростати, а кількість поставок збільшується, брендам потрібно бути в курсі тенденцій глобального ланцюжка поставок, щоб залишатися актуальними.

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua

Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*