16 березня 2023

EuroShop 2023: погляд на майбутнє ритейлу

EuroShop 2023: погляд на майбутнє ритейлу

1768

Кожна виставка EuroShop — це поєднання тенденцій та інновацій, які панують у світовому ритейлі або лише набирають сили. Цьогорічна виставка не стала винятком. Харківський виробник торгового обладнання Ustor побував у німецькому Дюссельдорфі на EuroShop 2023 та хоче поділитись враженнями з усією українською аудиторією.

Наймасштабніший захід світового ритейлу відбувся протягом 26 лютого — 2 березня. На площі 262 000 кв. м у 19 виставкових залах експозицію представляли 1830 учасників з 55 країн. Такий грандіозний розмах дає можливість відвідувачам (а їх цього року було понад 81 000) знайомитись з панівними тенденціями. Програма була насичена і цікава. Гостей чекало дев’ять тематичних зон:

  1. Future Urban Lab.

  2. Shop! POPAI Village.

  3. Designers Village.

  4. 42 Retail Ball Game.

  5. Global Village IFES.

  6. Italian Lighting Lounge.

  7. Room4Senses.

  8. Think Sustainably — Act Responsibly.

  9. Start-up Hub.

У виставкових залах відвідувачі зі 141 країни знайомились з торговим обладнанням та всім необхідним для оформлення й дизайну магазинів, зокрема освітлювальними приладами, матеріалами й поверхнями. Було представлено устаткування для харчової промисловості, технологічні рішення для фізичної та онлайн-торгівлі, а також для керування охолодженням та енергоспоживанням.

Майбутнє ритейлу: 5 трендів на EuroShop 2023

Наша команда уважно стежить за тенденціями у сфері роздрібної торгівлі та не вперше відвідує EuroShop. За результатами цьогорічної виставки робимо висновки, що переважна більшість трендів, які лише окреслювались на EuroShop 2017 та EuroShop 2020, посилились, трансформувались та збільшили охоплення. Для себе виокремили наступні тенденції, які визначатимуть ландшафт роздрібної торгівлі найближчими роками.

Сталий розвиток

Панівна тема EuroShop 2023 охоплює багато аспектів: екологічні меблі з натуральних матеріалів, які підходять для повторного перероблення, або виготовлені з вторинної сировини. Якщо організатор порушив питання: «Як зробити магазин екологічнішим?», то учасники дали на нього конкретні відповіді та запропонували цікаві варіанти. 

Так, іспанський бренд KRION Porcelanosa Solid Surface презентував інноваційний матеріал для виготовлення меблів. За словами виробника, він може втілити різні концепції комерційного дизайну та створити унікальні простори, які запам’ятаються покупцям. Кошики, манекени, меблі та покриття для підлоги з вторинної сировини — ритейлери доводять, що зробити власний внесок у захист клімату реально. 

Від екологічного та свідомого підходу бізнес лише виграє. Застосовуючи для облаштування магазинів орендовані меблі або модульні стелажі, ритейлери стають гнучкими, можуть змінювати дизайн торгового простору в будь-який момент, а під час переїзду просто перевезти устаткування.

Керування енергоспоживанням

Енергоефективність та програмні рішення для контролю енергоспоживанням і CO2 — один з аспектів сталого розвитку, але ми хочемо виокремити його, оскільки сюди відноситься інший сегмент обладнання для ритейлу. Якщо матеріали переважно пов’язані з оздобленням та устаткуванням для торгових просторів, то в центрі уваги енергоощадних технологій передусім холодильні шафи та освітлення. 

Виклики однакові для ритейлерів на п’яти континентах: високі ціни на енергетику та проблеми з ланцюжками постачань. Тому й рішення подібні — раціональне використання енергії, що стримує зростання витрат. Так, харківський виробник UBC Group, виробничі потужності якого зараз на Вінниччині, представив власні технічні розробки для food retail, оснащені енергоощадними компресорами.

Цифровізація

Тут керує балом штучний інтелект. Ще 10–15 років тому він був лише героєм фантастичних фільмів, а сьогодні став незамінним помічником, збираючи інформацію про покупців та їх поведінку. Всі дані можна використати надалі для оптимізації обслуговування клієнтів. 

Керування запасами в реальному часі за допомогою камер та датчиків, розумні кошики, рішення для самообслуговування та самосканування для покупок без кас, RFID, IoT, аналітика, електронні етикетки, технології безпеки — ШІ робить шопінг швидким та зручним для покупця, а ритейлерам допомагає ледь не миттєво реагувати на зміни в поведінці клієнтів та мінімізувати людський фактор. 

Так, ізраїльський стартап Shopic презентував цікаве рішення для розумних кошиків. Його дисплей з камерою та сенсорною системою кріпиться до кошика. Він розпізнає товари, які потрапляють усередину, а також сканує полиці, коли покупець проїжджає повз, інформуючи персонал у режимі реального часу про порожні місця на стелажах.

Омніканальність

EuroShop 2023 запропонував усе для задоволення вимог покупців, адже для них важливо пірнати у світ вражень в офлайн-магазинах. Емоційна складова — і є той самий досвід, який змушує повертатись в улюблені магазини та перетворює відвідувачів на постійних клієнтів. 

Ритейлери мають не лише подарувати гарні враження й унікальний купівельний досвід, а й забезпечити швидкість та зручність персоналізованого шопінгу, зробити «безшовними» покупки, особливо якщо вони на стикові онлайн- та офлайн-каналів.

Магазин майбутнього — місце для покупок та спілкування

Одне з найважливіших завдань ритейлерів — перетворити магазини на простори, де покупцям не лише зручно купувати товари, а й загалом затишно проводити час та спілкуватись з іншими людьми. Цього можна досягти завдяки дизайну, облаштуванню, ідеальним шляхам покупця, освітленню, кольоровій гамі, матеріалам та спеціальним зонам для спілкування (кафе або інші простори). Синергія цих елементів допомагає поліпшити купівельний досвід.

EuroShop 2023 яскраво продемонстрував трансформацію тенденцій та всеосяжний вплив інновацій в секторі роздрібної торгівлі. Так, омніканальність стає основним інструментом спілкування ритейлера з покупцями, впливаючи на рівень довіри. Поєднання офлайн-магазинів і цифрових сервісів під одним дахом пропонує клієнтам новий вимір шопінгу, а бізнесу дає можливість відстежувати різноманітні дані в режимі реального часу. 

Першість у трендах посідає сталий розвиток, зокрема енергоефективність та екологічні матеріали для виготовлення торгового обладнання. Команда Ustor виготовляє устаткування для мережевих магазинів з металу, який можна перероблювати. Міцний матеріал вирізняється гнучкістю, тому наші фахівці реалізують найсміливіші дизайнерські ідеї замовників на основі їхніх брендбуків.

Власне виробництво — гарантія того, що терміни виготовлення та всі домовленості будуть дотримані, а ваші магазини відкриваються вчасно. Переваги співпраці з нами оцінили «Епіцентр К», InterSport, 4F, «Антошка», Distar, MasterZoo та інші бренди.

Щоб дізнатись більше про нас або замовити безкоштовний прорахунок для свого проєкту, залиште запит на сайті. Команда Ustor проконсультує вас та виготовить необхідне торгове обладнання, яке продемонструє вашу продукцію найефективнішим способом.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від спаму

Повідомлення*