27-28березня 2025

керування продуктом на всіх етапах продажу,
просування та розвитку;
залучення партнерів,
ведення ділових переговорів з потенційними клієнтами,
укладання договорів,
часть у конференціях, виставках ,
презентація та рекламування компанії та її продукту потенційним клієнтам (цільовій аудиторіі) багатьма заощаджувальними способами реклами та маркетингу ;
підключення нових клієнтів,
контроль дебіторської заборгованості,
планування ,втілення та контроль трейд-маркетингових заходів, оцінка ефективності.
Працюю з торговими мережами національного і регіонального масштабу.
Регулярно відвідую щорічні бізнес-конференції та спеціалізовані зустрічі професіоналів дистрибуції та її партнерів:PRIVATE LABEL, FOOD&NONFOODMASTER від компанії Trademaster.ua
Додати коментар