Про компанію Алерс Логістик Україна

Короткі відомості про компанію Алерс та її українські представництва.

Заснована в 1909 році в Порт Антверпені компанія Алерс на сьогоднішній день налічує понад 650 співробітників і працює в трьох регіонах (Європа, СНД, Азія), допомагаючи нашим клієнтам підтримувати майбутнє зростання об'єднаних ринків за підтримки всесвітньої партнерської мережі та ключових представництв. Алерс - це сімейна компанія, яка включає представників трьох поколінь сім'ї Алерс-Лейзен (Ahlers-Leysen) зі штаб-квартирою в Антверпені, Бельгія.

Компанія Алерс є нішевим гравцем, який кидає виклик ринковим нормам. Її бізнес орієнтований на те, щоб допомогти своїм клієнтам знайти мудрого, ефективного партнера для вирішення складних завдань у логістичному ланцюжку. Такого партнера, який дозволить своїм клієнтам зосередитися на основному бізнесі, а також зможе запропонувати додаткові послуги, крім логістики. Особлива увага приділяється унікальним вирішенням питань, що відображає галузеве об'єднання останніх років, визнаючи той факт, що дрібні гравці не виживають у процесі постачання продуктів для масового споживчого ринку.

Як довго працює компанія, які її можливості та які послуги вона надає?

Ahlers - Supply Chain Solutions

 

Сьогодні ми працюємо у 3 регіонах (Європа, СНД, Азія), надаючи найсучасніші логістичні та індивідуальні рішення. Головний центр нашої компанії у Західній Європі знаходиться у нашій штаб-квартирі в Порт Антверпені.

У Східній Європі (Румунія, Сербія), Прибалтиці (Литва), Україні ми працюємо з 1993 року, надаючи послуги з митного оформлення та складських робіт. В Україні наші представництва знаходяться у Кременчуці, Одесі та Харкові. У цьому регіоні працює близько 125 співробітників, діяльність яких пов'язана з наданням повного спектру послуг з організації постачання, управління комплексними міжнародними проектами та безпечним транспортуванням цінної продукції.

Ми обслуговуємо своїх клієнтів у Центральній Азії. Наші офіси, в яких працює 25 осіб, знаходяться у Казахстані (Актау, Алмати) та Узбекистані (Ташкент).

Міжнародне обслуговування

Ми пропонуємо єдині у своєму роді рішення, оскільки вони по-новому поєднують багатофункціональні операції (наприклад, високий рівень безпеки без збройної охорони), або включають непрофільну роботу, таку як введення даних або процес обслуговування клієнтів суміжний з організацією транспортних операцій.

Тісно співпрацюючи з кожним клієнтом, компанія Алерс ретельно продумує всі свої дії, щоб зрештою зменшити їхню загальну ринкову вартість.

•  - Надання повного спектру послуг з організації постачання.

•  - Пропозиція складських послуг у кількох регіонах Росії та митний склад у Санкт-Петербурзі.

• -  Управління комплексними проектами, індивідуальний підхід у особі профільної команди.

•  - Безпечне транспортування цінних товарів та ультрасучасні технології безпеки при перевезеннях.

•  - Спрощення процедур торгівлі та гарантійне обслуговування.

•  - Інноваційні методи збору даних для візуалізації та оптимізації логістичних ланцюжків

Якими принципами керується компанія щодо персоналу? Чи є програми розвитку?

Компанія Алерс прагне досягти своїх бізнес-цілей за рахунок ефективного та розумного використання робочої сили. Робочі місця нашої компанії укомплектовані висококваліфікованими, шановними, зрілими, відповідальними співробітниками, які мають одну спільну мету, встановлену та підтримувану CODE стратегією компанії Алерс, що базується на чотирьох принципах

1 – Тісні стосунки з клієнтами

2 – Єдина організація та стиль роботи

3 – Диференційована пропозиція товарів та послуг

4 – Підприємницький та інноваційний підхід

• Ми дослухаємося до наших колег та діємо відповідно до результатів, заснованих на вивченні рівня залучення співробітників. Ми постійно покращуємо та розвиваємо даний процес;

• Ми постійно прагнемо інформувати наших співробітників про нововведення в нашій компанії за допомогою загальних зборів, внутрішньої комунікаційної платформи (результати роботи компанії, майбутні проекти, хто є хто у нашій компанії…), таким чином ми залучаємо наших працівників до створення нових ідей.

• За допомогою правильних інструментів ми створюємо приємну робочу атмосферу. Ми хочемо, щоб, приходячи на роботу, наші співробітники почувалися добре, це мотивує нас підтримувати їх протягом дня.

• Ми дбаємо про кар'єру та професійний розвиток наших співробітників, завжди підтримуємо їх, забезпечуючи ефективну роботу, нагороду за працю та постійний процес зростання.

• Для підтримки процесу збалансованого зростання ми створили команду зі сталого розвитку, мети якої зосереджені на підтримці здорового способу життя, якісній освіті, хорошій роботі та економічному зростанні, а також на захисті навколишнього середовища. Наприклад, підтримка проведення всесвітнього дня прибирання, підвищення обізнаності з процесами переробки сміття, просування ідеї про користь їзди на велосипеді до місця роботи, регулярні командні спортивні заходи.

РОЗВИТОК ПЕРСОНАЛУ

Наш відділ кадрів зосереджений на розкритті та просуванні потенціалу кожного з наших співробітників. Ми прагнемо набирати та утримувати у себе найкращих кандидатів. Професійний та особистісний розвиток є ключовою умовою мотивації та утримання талановитих співробітників, що є життєво важливою для успіху нашого бізнесу, тому ми невпинно розробляємо діяльні, економічно ефективні, стійкі технології, які підтримуються постійним навчанням та новітніми розробками.

СПІВРОБІТНИКИ І КОДЕКС КОРПОРАТИВНОЇ ЕТИКИ

Ми легко можемо охарактеризувати наших співробітників за допомогою трьох простих показників: вони захоплені клієнтами та роботою, вони керують ситуацією та є професіоналами у своїй справі. Кодекс корпоративної етики компанії Алерс відображає колективну відданість етичним нормам ведення бізнесу та дотримання нормативних вимог, які є важливими для всіх наших співробітників. Вони описують, хто ми, як ми працюємо і як ми діємо в наших повсякденних стосунках із усіма зацікавленими сторонами. Для прийняття правильних та обґрунтованих ділових рішень ми дотримуємося стандартів кодексу етичних норм та ретельно їх виконуємо.

Що ми пропонуємо своїм клієнтам?

Вся наша діяльність повністю орієнтована на клієнта та знаходиться у віданні кваліфікованого управління, вона забезпечена гарантіями повної прозорості та найвищих стандартів щодо трудової етики та моральних принципів. Діяльність нашої компанії ґрунтується на чотирьох ключових принципах бізнесу, підкріплених нашою внутрішньою стратегією CODE. Для належного обслуговування клієнтів ми підтримуємо необхідний рівень культури наших співробітників, орієнтований на клієнта. Для підвищення загального рівня довіри ми постійно спілкуємося з нашими клієнтами, що, своєю чергою, стимулює їх розвиток на основі інформації, якою ми ділимося з ними.

•  - Ми забезпечуємо тісні відносини з клієнтами. Приймаючи спільні рішення, ми беремо безпосередню участь у доставці товарів та дозволяємо своїм клієнтам зосередитися на їхньому основному бізнесі.

•  - Ми єдині у своїй роботі та культурі. Наша компанія має єдину культуру, яка підтримує наші традиційні цінності (Підприємництво – Зобов'язання – Співпраця – Професійна чесність).

•  - Ми спеціалізована компанія. Жодна компанія не може бути гарною у всьому, тому ми прагнемо до того, щоб за допомогою повного спектру послуг з організації доставок, проектної логістики, безпечного перевезення, спрощення процедур торгівлі та гарантійного обслуговування досягти успіху в тому, чим ми безпосередньо займаємося.

•   - Ми – креативна та інноваційна компанія. Ми постійно підтримуємо нововведення, просуваючи раціонально функціонуючі рішення та моделі поведінки.

•  - Ми враховуємо потреби наших клієнтів та заздалегідь знаємо про них. Ми прагнемо надати своїм клієнтам найкращу якість обслуговування, тому що завжди робимо все можливе, щоб задовольнити клієнта та надати йому відмінний сервіс.

•  - Наші дії спрямовані на задоволення скарг та вирішення проблем клієнта. Ми уважно, професійно та в найкоротший термін розглядаємо скарги наших клієнтів.

• - Ми завжди чекаємо на зворотні відгуки наших клієнтів і даємо їм можливість поділитися з ними плюсами та мінусами нашої роботи. Це дає нам цінну інформацію про наш бізнес та допомагає покращити нашу діяльність.

Як змінюється ринок логістики? Що очікувати цього року у глобальному масштабі та щодо розвитку вашої компанії?

Ми бачимо велику потенційну користь, яку приносять технології управління логістичними ланцюжками, оскільки компанії починають позиціонувати свої канали постачання як фактори, що забезпечують зростання доходів та прибутку. Управління нестабільністю системи постачання часто називають одним із основних завдань сучасного управління товарного пересування.

Ми прагнемо бути вашим партнером, створюючи можливості для вирішення цих проблем. Ми прагнемо стати кращими в галузі своєї спеціалізації, а саме у комплексних раціональних технологіях доставки, проектній логістиці, безпечних перевезеннях, спрощенні процедур торгівлі, гарантійному обслуговуванні, а також надання наших інформаційних та аналітичних послуг.

• Враховуючи високі очікування споживачів, збільшення обсягу інтернет-магазинів, що пропонують швидку доставку, і зростання кількості покупців, які замовляють товари через Інтернет, кількість товарних одиниць, що відправляються, продовжуватиме зростати, а тенденції управління логістичними ланцюжками відповідно розвиватимуться. Завдяки ефективному комплексному спектру послуг з організації доставок, ми повністю готові задовольнити відповідний попит наших клієнтів.

• Сьогодні ми постійно стикаємося з новими труднощами та необхідністю модернізації бізнесу у світовій торгівлі. Управління майбутнім зростанням об'єднаних ринків може бути складним завданням. Дотримання нових правил, відповідність вимогам – це постійний процес. З виходом на об'єднані ринки компанія Алерс готова створити привабливу бізнес-модель.

• Переоцінка спільної роботи та регулювання інформаційних систем чи різних систем планування. Компанія "Алерс" забезпечує обов'язкову автоматизацію, необхідну для прискорення процесів. Завдяки можливості перерозподілу робочих навантажень між постачальниками, клієнтами або іншими сторонами загальна вартість просування продукції на ринок і далі знижуватиметься.

• Оптимізація витрат залишається ключовим фактором,

Більш того, ми можемо мінімізувати цей вплив за допомогою інформаційних та аналітичних послуг компанії Алерс, які захищають логістичні ланцюжки від проблем, з якими стикаються наші клієнти. Компанія Алерс може запропонувати підприємствам, які мають міжнародну мережу поставок, можливість легко визначити, на які сегменти їх мережі впливають поточні та події, що розвиваються, пов'язані з COVID19. Для цього ми надаємо легкий доступ до інтелектуальних інформаційних програм з достовірними даними для ухвалення оперативних рішень та надання допомоги нашим клієнтам

• За допомогою функціональної програми отримайте детальний достовірний аналіз часу перебування в дорозі певного товару, наприклад, доставка протягом декількох днів або відповідного періоду.

• Скоротіть терміни виконання робіт на перевантажених складах та спрямовуйте товари більш ефективно.

• Зверніть увагу на внутрішню горизонтальну співпрацю, і чи можна отримати вигоду від мережної координації зовнішніх поставок.

• Для оцінки довгострокового впливу на виробничі потужності створіть ситуацію «що, якщо» з метою подальшої оптимізації планування перевезень.

Перевага міжнародних постачальників логістичних послуг полягає в тому, що вони можуть поширювати успішні практики по всій мережі. Підтримувати цікаві стартапи тощо - приклади компанії Алерс.

У 2015 році Алерс придбала у Tri-Vizor, дочірньої компанії Антверпенського університету в Бельгії, спільну диспетчерську вежу. Ця інвестиція була зроблена для того, щоб дати клієнтам можливість прозорого завантаження або спільного використання транспортних потужностей, що призвело до зниження витрат та зменшення викидів CO2. Сьогодні у 2020 році, у нас є спеціальна команда, яка аналізує весь логістичний ланцюжок наших клієнтів, пропонуючи спеціалізовані консалтингові послуги на ринку інформаційної аналітики та мережевих розробок.

З цим стартапом ми спільно створили диференційований продукт та сервісну пропозицію, щоб надати поточний та перспективний аналіз мережі нашим клієнтам. До того ж, в результаті роботи нашого відділу бізнес-аналітики ми демонструємо чітку відмінність від інших логістичних компаній з точки зору корисної інформації, яку ми надаємо в режимі реального часу, включаючи розрахунок вуглецевих відбитків наших клієнтів. Наше головне завдання – допомогти клієнтам прийняти правильне інвестиційне рішення та оцінити сценарії покращення в їхній логістичній мережі.

Крім того, ми допомагаємо нашим клієнтам убезпечити вихід їх продукту на ринок, зменшуючи залежність впливу людського фактору та ризиків, водночас забезпечуючи значну економію коштів завдяки розробці нової системи відстеження та безпеки IoT, яка не є конкретною власністю, та надаючи нам широкі можливості вигідно відрізняє нас від інших компаній на ринку. Кидаючи виклик сучасним ринковим стандартам у вигляді озброєних охоронців, компанія Алерс представляє альтернативну відповідь на зростаючу потребу в безпеці, пропонуючи системний підхід, який включає ультрасучасні технології для моніторингу та безпеки транспортування ваших цінних вантажів, забезпечуючи доступність продукту, одночасно мінімізуючи витрати і захищаючи репутацію торгової марки клієнта.

Чи використовує компанія у своїй роботі сучасні засоби автоматизації? Які програми чи технології доступні у світі та в Україні?

Як компанія Алерс, ми створюємо цінні активи, вирішуючи завдання логістичних ланцюжків більш якісним, швидким та/або економічно ефективним способом щодо запитів нинішніх та потенційних клієнтів. Наш відділ інформаційних технологій постійно заохочує нововведення та забезпечує оптимізацію бізнес-процесів завдяки систематизації, яка також автоматично підвищує якість.

Наша цільова група "Нововведення та аналітика компанії Алерс" ("Ahlers Innovation and Analytics") зосереджена на аналізі повного спектру послуг з організації доставок, використовуючи інтелектуальну аналітику даних та інноваційні інструменти моніторингу, такі як Lamasoft, ми допомагаємо нашим клієнтам отримувати

• Високотехнологічних інформаційних програм та звітів: перетворення необроблених даних на аналітичну інформацію, показники та потрібне рішення.

• Візуалізації мережі: забезпечення повного спектру послуг з організації доставок для використання як основи майбутніх програм з покращення, наприклад, перехідний проект Інкотерм



Всі компанії "Логістичні компанії"