31 липня 2014

Tuborg запрошує на незабутній відпочинок GreenFest Resort



Відпочивати на повну, не спати всю ніч і веселитися до ранку в кращих клубах на узбережжі Середземного моря - саме таку можливість дарує своїм шанувальникам один із найбільш молодіжних * та музичних брендів пива.

Новий ТБ-ролик, створений креативним агентством THINKMcCANN Kiev спільно з продакшн-студією PRONTO FILM, показує, яким має бути по-справжньому гаряче літо в стилі Tuborg. Разом із героями ролика глядач відправляється на незабутній відпочинок на Кіпрі - GreenFest Resort, де його чекають яскраві враження, гучні parties та розваги в колі однодумців.

Режисерами відео виступив дует Duo Rio - родом з Іспанії, тому не дивно, що з екранів телевізорів глядача захоплюють соковиті та динамічні кадри, властиві найкращим розважальним курортам Європи.

Переглянути відео можна за посиланням -http://press.carlsbergukraine.com/advertising/562/ 

Нагадаємо, що GreenFest Resort - це нова промо-кампанія ТМ Tuborg, яка стартувала 1 липня 2014 року. Кожен із 30-ти переможців акції отримає в подарунок путівку на двох до мекки для тусовочної молоді - містечко Айя-Напа, острів Кіпр. Для участі в промо необхідно придбати пиво Tuborg в акційній упаковці, знайти унікальний промо-код і зареєструвати його на сайті tuborg.ua. Також під час дії промо-акції під кришками пляшок і ключиками банок можна буде знайти 1 000 000 пляшок 0,5 пива Tuborg. Більше інформації про нову промо-кампанію можна знайти на офіційному сайті бренду - tuborg.ua.

Дмитро Пилипенко, менеджер з маркетингу Carlsberg Ukraine: «У новій рекламній кампанії Tuborg продовжує комунікацію з молодим поколінням в стилі «завжди говорити «Yes!» яскравим враженням та новим можливостям, брати від життя по максимуму. Адже все побачене на екрані легко втілити в реальність - варто лише взяти участь у промо-кампанії і стати щасливим володарем однієї з 30-ти путівок на двох на GreenFest Resort на тиждень!».

Команда Carlsberg Ukraine:

Віце-президент з маркетингу - Андрій Отрощенко

Менеджер з маркетингу - Дмитро Пилипенко

Бренд-менеджер - Юлія Агакішієва

Спеціаліст з торгової марки - Катерина Бєльська

Агентство THINKMcCANN:

Керівник креативної групи - Ростислав Вишневий

Арт-директор - Наталія Коваль

Копірайтер - Олена Гнучева

Аккаунт-директор - Ольга Рожанковська

Старший аккаунт-менеджер - Сергій Каллаш

Продюсер - Юрій Склярук

Продакшн-студія PRONTO FILM:

Режисери - Duo Rio (Іспанія)

Оператор - Iñigo Zubicaray

Продюсер - Аня Калашник

 

* Маркетингові комунікації бренда спрямовані виключно на аудиторію віком 18 +

 

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*



Всі компанії "Постачальники продуктів харчування "