11 серпня 2023

«Волинський бровар»: Ми не конкуруємо з масовим пивом, а просто робимо свою справу

«Волинський бровар»: Ми не конкуруємо з масовим пивом, а просто робимо свою справу

2368

9 років тому, у далекому 2014-му в маленькому містечку Березне Рівненської області почала роботу пивоварня «Волинський Бровар». Її засновник Микола ІВАЩИШИН, не маючи великого досвіду в пивоварінні, всі знання здобував на власних помилках і вдалих рішеннях. А потім ще й закріпив набуті практичні навички, отримавши диплом магістра в університеті. «Коли ми починали працювати та були «чайниками», то не розуміли, що добре, а що погано, а просто робили свою справу. Тепер, набувши досвіду, ми вже добре знаємо, що ми можемо, чого хочемо і що для нас важливо», – каже засновник пивоварні «Волинський Бровар». Саме завдяки любові до своєї справи йому вдається не лише втримувати позиції пивоварні у такий складний для України час, а й розвивати її, розширювати асортимент і завойовувати нових споживачів. Як працює «Волинський Бровар» зараз, які новинки невдовзі з’являться на ринку і в чому секрет успішної пивної справи, читайте в репортажі проєкту «Напої & Пиво. Технології та Інновації».

Розвиток попри все

За 9 років своєї роботи пивоварня «Волинський Бровар» пройшла досить великий шлях від старту до щоденного поповнення асортименту продукції, здобутого власного досвіду та знань. І нині, попри війну та складну економічну ситуацію в країні, «Волинський Бровар» активно працює щодня. Як тільки звільняються резервуари, їх слід негайно знову заповнити пивом, тому що історія «народження» пива (саме народженням називає Микола Іващишин процес виготовлення продукту, – ред.) триває аж місяць.

З кожним роком обсяги виробництва «Волинського Броваря» збільшуються.

– Адже ми розширюємо нашу зону діяльності та кількість наших поціновувачів, які потребують «Волинського Броваря». А ми їм у цьому не відмовляємо, – посміхається засновник пивоварні.

Власне, про сировину

Для створення свого пива «Волинський Бровар» активно використовує українську сировину – приблизно 80 %. Попри те, що левову частку сировини займає солод зі Славути, на пивоварні обов’язково використовують й імпортні солоди.

– Це, зокрема, карамельні чи інші кольорові солоди, які дають додаткові враження та смакові емоції для людей, – розповідає Микола Іващишин.

Водночас географія походження хмелю, який використовують на пивоварні, дещо ширша. Тут використовують і український, і американський, і новозеландський, і німецький, і чеський хміль. Його наявність, як і запаси солоду, тут теж планують заздалегідь.

З чого складається асортимент «Волинського Броваря»

Попри те, що на сайті пивоварні зазначається, що «Волинський Бровар» – це чудове пиво з маленької броварні, зараз це пиво представлене у 80 % супермаркетів України, а в постійній лінійці асортименту – майже 50 сортів пива.

– У кожного нашого клієнта свої вподобання, а ми хочемо задовольнити смаки кожного з них, і кожного p них ми прагнемо підкорити, – каже засновник пивоварні. – Тому нам зараз є чим похвалитися, адже ми даємо на полиці дуже широкий асортимент продукції. Причому в кожному супермаркеті можуть бути представлені різні сорти чи види продукції. Крім того, велику кількість продукції відправляємо клієнтам через логістичну компанію.

Окрім, власне, пива, з якого все і починалося, в асортименті «Волинського Броваря» є ще й лінійка сидрів, а 2022 року підприємству вдалося запустити новий проект з виробництва енергетичних напоїв під назвою Geyser. Лінійка енергетиків активно розвивається та розширюється, і вже за кілька днів підприємство випустить новий енергетичний напій, у складі якого буде 9 % пюре манго.

Для того, щоб досягнути успіху, важливо вчасно реагувати на тенденції ринку. Саме тому «Волинський Бровар» нещодавно розширив свій асортимент ще одним цікавим продуктом, почавши виготовляти пробіотичний напій КОМБУЧА. А невдовзі підприємство представить на ринку ще один із своїх шедеврів – HARD KOMBUCHA з додаванням соків апельсина, рожевого грейпфрута та маракуї.

Експерименти – невід’ємна частина «Волинського Броваря». Так, в асортименті­ пивоварні впродовж 2 років є пиво барлівайн, яке витримують у французьких діжках з-під віскі.

Окрему лінійку асортименту займають безалкогольні напої, адже з кожним роком усе більше споживачів віддають перевагу саме такій категорії продукції.

– У нашому асортименті так багато безалкогольних напоїв, що можна подумати, наче ми змінили напрямок своєї діяльності, – жартує Микола Іващишин.

– Наприклад, один із наших довгожителів, – пиво Zero з соком журавлини. А два місяці тому ми знайшли йому пару та зробили ще один безалкогольний напій – Ginger Beer з додаванням меленого імбиру.

За словами засновника пивоварні, основний споживач «Волинського Броваря» – молодь, яка втомилася він недорогого масового пива та хоче інших емоцій:

– Найпопулярнішим серед наших споживачів я сміливо можу назвати ІРА – India Pale Ale. До речі, коли мені хочеться просто посмакувати пивом, то я теж обираю ІРА, адже мої рецептори вже загартовані, і їм хочеться «лоскотання» хмелем. Адже всі наші сорти пива, від солодкого до гіркого, від світлого до темного, проходять через мене передусім як через дегустатора й експерта, з розуміння стилю, кольору, смаку, – каже засновник пивоварні Микола Іващишин.

Попри стрімкий розвиток крафтового пивоваріння, в Україні все одно багато споживачів його не розуміють і обирають на полицях магазинів масове недороге пиво, до якого звикли. Але, за словами Миколи Іващишина, «Волинський Бровар» не конкурує з таким пивом:

– Ми просто робимо свою справу, а споживач сам робить свій вибір на користь Броваря, оскільки очікує нову смачну емоцію в продукті.

Продукція «Волинського Броваря» розливається в різну тару: в жерстяну банку, в скло, в ПЕТ-тару і в кеги, – частина асортименту потрапляє в сегмент HoReCa. Попри те, скляна пляшка залишається у пріоритеті українських споживачів, жерстяна банка потроху витісняє її, тому щороку відсоток використання банки збільшується.

– Зі скляною пляшкою нам пощастило, тому що ми підтримуємо локального виробника, з Рівненщини. Завдяки партнерсько-дружнім відносинам з Рокитнівським склозаводом ми безперебійно отримуємо необхідну нам тару. До речі, вона ексклюзивна, адже поки що більше ніхто в Україні її не використовує. Між іншим, купуючи наше пиво, споживач отримує від «Волинського Броваря» бонус – 20 грамів подарункового пива, тому що об’єм нашої пляшки – 0,35 літра, – каже засновник пивоварні.

Якісне обладнання = якісне пиво

У         пивоварінні, крім якісної сировини та творчості пивовара, важливу роль відіграє надійне обладнання. Тому «Волинський Бровар» віддає перевагу перевіреним виробникам пивного устаткування.

– Маючи досвід, ми розуміємо, на що треба звертати увагу, а також знаємо, що ми можемо і чого хочемо від обладнання. Ми знаємо, які саме показники для нас необхідні, і лише тоді обираємо виробника, – розповідає Микола Іващишин.

Зараз на підприємстві працює обладнання як українських, так і англійських, американських, італійських, німецьких та інших виробників.

– Так, раніше у нас було обладнання для холодного охмелення пива українського виробництва, але ми планово перейшли на високоефективне німецьке. Тому є кілька причин, і одна з них – аромат пива, яке ми варимо. При охмеленні на німецькому устаткуванні він на-багато відчутніший, – каже засновник пивоварні.

Для виробництва пива «Волинський Бровар» використовує воду з власної свердловини завглибшки 128 метрів. А працюють з нею дві системи водопідготовки, які виконують різні функції. Одна з них готує воду для всього підприємства, помʼякшуючи її та знезалізнюючи, аінша готує воду лише для варниці.

– Це дорога система, але вона того варта, бо завдяки правильній воді та майстерності пивоварів споживачі отримують найкраще пиво чи інші напої, – зазначає Микола Іващишин.

На виробництві встановлений сепараторний модуль GEA Plug&Win. Обладнання дібрали з запасом продуктивності відповідно до планів розвитку і масштабування виробництва. Незважаючи на всі виклики та складнощі сьогодення, сепаратор зараз працює на свою проєктну потужність. Цьогоріч бренд GEA Westfalia Separator свят-кує своє 130-річчя, компанія постійно вдосконалює свої інженерні рішення та конструкцію обладнання, щоб допомагати замовникам досягти найвищої якості та продуктивності в пивоварінні. Так, зокрема, розширено лінійку сепараторних модулів, щоб задовольняти потреби всіх пивоварів — від камерних пабів-броварень до гігантів пивної промисловості. Про експорт до Європи

Пиво «Волинський Бровар» доступне не лише для українських споживачів, а й за кордоном. Зокрема, підприємство експортує свою продукції до Польщі та країн Прибалтики. Але, за словами засновника підприємства, Європа дуже вибаглива, тому що розбалувана величезним асортиментом пивної продукції, яку створюють європейські та світові виробники.

– Тому, відверто кажучи, нас там не дуже чекають. Але все ж українському виробнику варто пробиватися на європейські ринки, щоб знайти для себе місце на полицях магазинів, – вважає Микола Іващишин. – Як цього досягти? Ми, наприклад, постійно беремо участь у різноманітних виставках, презентуючи себе як виробника і свої продукти. Крім того, так ми автоматично отримуємо фідбек від відвідувачів цих заходів. І, спілкуючись з ними, ми пізнаєм їхні вподобання та визначаємо пріоритети інших ринків.

І ще, саме завдяки участі в міжнародних виставках «Волинський Бровар» переймає досвід пивоваріння інших країн, а затим втілює його в життя, створюючи власну найсмачнішу інтерпретацію пива чи напою, докорінно вивчивши очікування українського споживача – саме тебе!

У чому секрет успіху?

Як уже зазначалося, попри складний для України період, «Волинський Бровар» впевнено торує свій шлях і активно розвивається. Підприємство є одним із зразкових платників податків на Рівненщині. За нинішніх умов, каже Микола Іващишин, будувати великі плани неможливо, але натомість короткострокові реалізуються постійно та стабільно. А секрет цього – команда, яка спільно працює на майбутній результат:

– Зараз я приділяю пивоварні набагато менше часу, ніж раніше, адже в нас дуже потужна команда фахівців. Наші працівники знають свою роботу, люблять її і ефективно працюють. Тому наша основна фішка – команда однодумців, що знайшли один одного за цей період часу, стали чудовими фахівцями своєї справи, і ми спільно створюємо диво під назвою «продукція «Волинського Броваря».

Активно розвиваючи пивоварну справу, Микола Іващишин водночас переконаний: що більше в Україні буде пивоварень, то краще споживачу, адже він матиме більше можливостей для вибору:

 – З кожними роком кількість споживачів, які хочуть саме крафтове пиво, збільшується. Але, на жаль, важка ситуація в Україні зменшує пропозицію та кількість пивоварень, які готові боротися за своє місце на полиці. Я вважаю, що тим, у кого є можливість працювати, треба це робити, не чекаючи закінчення складного періоду. Треба жити зараз і працювати на майбутнє, – переконаний засновник пивоварні «Волинський Бровар» Микола Іващишин. – Смачному українському пиву бути!

 

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від спаму

Повідомлення*