12 жовтня 2023

DistributionMaster-2023: Нова реальність - виклики та рішення

DistributionMaster-2023: Нова реальність - виклики та рішення

ЗАЛ 1 "DistributionMaster"

 

Андрій Кларус

 

МОДЕРАТОР

 

Оксана Шевченко

Керівник відділу по роботі з ключовими клієнтами ТОВ "ТЕРРА"

ЕФЕКТИВНА СТРАТЕГІЯ ПАРТНЕРСТВА З TRADEMASTERGROUP: ДОСВІД КОМПАНІЇ ТЕРРА ПІСЛЯ ЗАХОДУ "PRIVATELABEL-2023"
Участь у заході "PrivateLabel-2023"
Ефективність після заходу "PrivateLabel-2023"
Два аспекти успіху: Представленість ТМ ТЕРРА та співпраця під PrivateLabel
Наступні кроки та плани розвитку

 

Катерина Калюжна

Senior Research Executive, Brand Guidance Kantar Ukraine

МУЛЬТИКАНАЛЬНІСТЬ, ЯК ОСНОВНИЙ ТРЕНД – ОЧИМА СПОЖИВАЧА

 

Марина Забарило

Директор Consumer Panel & Services Ukraine GfK

ЗМІНИ В ПОВЕДІНЦІ ПОКУПЦЯ: ДЕ, ЩО І ЯК ВІН КУПУЄ?

 

Борис Старинський

Founder ABM Cloud

ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ ДИСТРИБ’ЮЦІЇ: ВІД МІНІМІЗАЦІЇ ПОТРЕБИ В ЛЮДЯХ ДО МАЙБУТНЬОГО З ШІ

 

Володимир Губачов

Директор компанії Trapeza

УПРАВЛІННЯ ЦІНАМИ У СПІВПРАЦІ МІЖ ПРОДАВЦЕМ , ДИСТРИБУТОРОМ ТА ВИРОБНИКОМ – ВІД КОНФРОНТАЦІЇ ДО ДІАЛОГУ

 

Сергій Лисенко

CEO ГК «Центр Бізнес-Технологій», член САБ

РОБОТА У ХМАРІ — ТЕХНОЛОГІЧНИЙ МЕЙНСТРИМ СУЧАСНОСТІ

 

Іван Даниленко

Комерційний директор BERTA group

СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ ДИСТРИБУЦІЙНОГО БІЗНЕСУ

 

Дмитро Сузий

Керівник підрозділу планування та управління товарними запасами Савсервіс

ПЛАНУВАННЯ ПРОДАЖУ ТА ЕФЕКТИВНЕ УПРАВЛІННЯ ЗАПАСАМИ В СУЧАСНИХ УМОВАХ

 

Сергій Даценко

Бізнес-тренер, консультант з питань ефективного управління, навчання та розвитку персоналу, функціональної та міжфункціональної ефективності підприємства.

МОТИВАЦІЯ ПЕРСОНАЛУ ЧЕРЕЗ НАВЧАННЯ ТА РОЗВИТОК
Ситуація на кадровому ринку під час воєнного стану.
Втримання персоналу в компанії
Інвестиції в персонал
Мотивація розвитком
Нові тренди в навчанні: коучинг, бізнес-ігри

 

Олександр Махорт

Керівник регіону EECA компанія «VACO»

СТРАТЕГІЇ ЗБУТУ ДЛЯ ДИСТРИБ'ЮТОРІВ: ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТА СТАЛОГО РОСТУ

 

Валентина Ляшенко

Менеджер із сорсингових запитів (пошук українських компаній на запити від імпортерів) державних установ Державна Установа «Офіс з розвитку підприємництва та експорту»

MADE IN UKRAINE: ЯК УКРАЇНСЬКОМУ ВИРОБНИКУ ІНТЕГРУВАТИСЯ ІЗ ЗАКОРДОННИМ РИТЕЙЛЕРОМ

 

Юрій Поєнко і Ігор Литвиненко

Директор департаменту логістики VARUS і Директор з логістики та клієнтського сервісу Карлсберг Україна

ПРОЕКТ СИНЕРГІЇ ЛАНЦЮГА ПОСТАЧАННЯ РОЗДРІБНА МЕРЕЖА – ВИРОБНИК
Чи завжди додатковий сервіс коштує додаткові кошти
Чи можна збільшувати операційну ефективність без змін в комерційній частині Постачальник-Мережа
Як зменшити час реакції на зміни попиту

 

Марина Борисова

Директорка з маркетингу ГК «Овостар Юніон»

ТРЕНДИ ПРОДУКТОВОГО РИНКУ ТА ЧОМУ СПОЖИВАЧІ КУПУЮТЬ ЯЙЦЯ В ЧАТ-БОТІ
Ситуація в продуктовому рітейлі в Україні
Як «Ясенсвіт» реагує на зміни ринку і споживацької поведінки?
Чому і як ми комунікуємо із споживачами?
Де і як купують яйця?
Чому яйця купують в Чат-Боті @YasensvitBot?
Тренди-2024 і чого чекати далі?

Реєстрація на конференцію
Назва конференції*
Назва компанії*
Ім'я учасника конференції*
 
Посада*
Телефон для зв'язку*
Email*
Поштова адреса компанії, індекс*
Сайт компанії
Вид діяльності компанії*
Звідки дізналися про захід
Звідки дізналися
  • отримали запрошення електронною поштою
  • знайшли інформацію в Інтернет
  • рекомендація партнерів
Ви можете отримати знижку, якщо ви:
Звідки дізналися
  • участь одного представника
  • бере участь у конференції 2 представники компанії (5%)
  • бере участь 3 та більше представників компанії (10%)
  • учасник конференцій TradeMaster (10%)