12 жовтня 2023
DistributionMaster-2023: Нова реальність - виклики та рішення.jpg)
КЛЮЧОВІ ПИТАННЯ:
1. АНАЛІТИКА ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ ТА ВИЯВЛЕННЯ НОВИХ ТРЕНДІВ У КАНАЛАХ ДИСТРИБУЦІЇ.
2. ПЛАНУВАННЯ ПРОДАЖУ ТА ЕФЕКТИВНЕ УПРАВЛІННЯ ЗАПАСАМИ У СУЧАСНИХ УМОВАХ
3. АКТУАЛЬНІ МОДЕЛІ УПРАВЛІННЯ ПРОДАЖАМИ ВИРОБНИКОМ ЧЕРЕЗ СИСТЕМУ НЕПРЯМОЇ ДИСТРИБУЦІЇ ТА ЇХ ПЕРЕВАГИ
4. УПРАВЛІННЯ ЦІНАМИ У СПІВПРАЦІ МІЖ ПРОДАВЦЕМ, ДИСТРИБ'ЮТОРОМ ТА ВИРОБНИКОМ - ВІД КОНФРОНТАЦІЇ ДО ДІАЛОГУ
5. ВЗАЄМОДІЯ ВИРОБНИКА ТА ДИСТРИБ'ЮТОРА У НОВИХ УМОВАХ РИНКУ. ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ.
6. ІНТЕГРОВАНА ДИСТРИБУЦІЯ. ПРАКТИЧНІ КРОКИ ДО СТВОРЕННЯ ІДЕАЛЬНОЇ ВЗАЄМОДІЇ.
7. МУЛЬТИКАНАЛЬНІСТЬ, ЯК ОСНОВНИЙ ТРЕНД РОЗВИТКУ ДИСТРИБУЦІЇ
8. ПРОМОЗАЛЕЖНІСТЬ ТА РОБОТА НАД ПРИБУТКОВІСТЮ
9. ЯК ДИСТРИБ’ЮТОРУ КОНКУРУВАТИ З НАЦІОНАЛЬНИМИ МЕРЕЖАМИ?
10. СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ ДИСТРИБУЦІЙНОГО БІЗНЕСУ
11. ТРАНСФОРМАЦІЯ ДИСТРИБ'ЮТОРСЬКОГО БІЗНЕСУ В УМОВАХ ЕКОНОМІЧНОЇ КРИЗИ
12. ПРАКТИЧНІ КРОКИ ОПТИМІЗАЦІЇ БІЗНЕСУ ДИСТРИБ'ЮТОРА
13. УСПІШНИЙ ДОСВІД ВПРОВАДЖЕННЯ СТРАТЕГІЇ ПОКРИТТЯ ТЕРИТОРІЙ
КЛЮЧОВІ ПИТАННЯ:
1. АНАЛІТИКА ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ ТА ВИЯВЛЕННЯ НОВИХ ТРЕНДІВ У КАНАЛАХ ДИСТРИБУЦІЇ.
2. ПЛАНУВАННЯ ПРОДАЖУ ТА ЕФЕКТИВНЕ УПРАВЛІННЯ ЗАПАСАМИ У СУЧАСНИХ УМОВАХ
3. АКТУАЛЬНІ МОДЕЛІ УПРАВЛІННЯ ПРОДАЖАМИ ВИРОБНИКОМ ЧЕРЕЗ СИСТЕМУ НЕПРЯМОЇ ДИСТРИБУЦІЇ ТА ЇХ ПЕРЕВАГИ
4. УПРАВЛІННЯ ЦІНАМИ У СПІВПРАЦІ МІЖ ПРОДАВЦЕМ, ДИСТРИБ'ЮТОРОМ ТА ВИРОБНИКОМ - ВІД КОНФРОНТАЦІЇ ДО ДІАЛОГУ
5. ВЗАЄМОДІЯ ВИРОБНИКА ТА ДИСТРИБ'ЮТОРА У НОВИХ УМОВАХ РИНКУ. ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ.
6. ІНТЕГРОВАНА ДИСТРИБУЦІЯ. ПРАКТИЧНІ КРОКИ ДО СТВОРЕННЯ ІДЕАЛЬНОЇ ВЗАЄМОДІЇ.
7. МУЛЬТИКАНАЛЬНІСТЬ, ЯК ОСНОВНИЙ ТРЕНД РОЗВИТКУ ДИСТРИБУЦІЇ
8. ПРОМОЗАЛЕЖНІСТЬ ТА РОБОТА НАД ПРИБУТКОВІСТЮ
9. ЯК ДИСТРИБ’ЮТОРУ КОНКУРУВАТИ З НАЦІОНАЛЬНИМИ МЕРЕЖАМИ?
10. СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ ДИСТРИБУЦІЙНОГО БІЗНЕСУ
11. ТРАНСФОРМАЦІЯ ДИСТРИБ'ЮТОРСЬКОГО БІЗНЕСУ В УМОВАХ ЕКОНОМІЧНОЇ КРИЗИ
12. ПРАКТИЧНІ КРОКИ ОПТИМІЗАЦІЇ БІЗНЕСУ ДИСТРИБ'ЮТОРА
13. УСПІШНИЙ ДОСВІД ВПРОВАДЖЕННЯ СТРАТЕГІЇ ПОКРИТТЯ ТЕРИТОРІЙ