12 жовтня 2023

DistributionMaster-2023: Нова реальність - виклики та рішення

DistributionMaster-2023: Нова реальність - виклики та рішення

КЛЮЧОВІ ПИТАННЯ:

1. АНАЛІТИКА ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ ТА ВИЯВЛЕННЯ НОВИХ ТРЕНДІВ У КАНАЛАХ ДИСТРИБУЦІЇ.
 
2. ПЛАНУВАННЯ ПРОДАЖУ ТА ЕФЕКТИВНЕ УПРАВЛІННЯ ЗАПАСАМИ У СУЧАСНИХ УМОВАХ
 
3. АКТУАЛЬНІ МОДЕЛІ УПРАВЛІННЯ ПРОДАЖАМИ ВИРОБНИКОМ ЧЕРЕЗ СИСТЕМУ НЕПРЯМОЇ ДИСТРИБУЦІЇ ТА ЇХ ПЕРЕВАГИ
 
4. УПРАВЛІННЯ ЦІНАМИ У СПІВПРАЦІ МІЖ ПРОДАВЦЕМ, ДИСТРИБ'ЮТОРОМ ТА ВИРОБНИКОМ - ВІД КОНФРОНТАЦІЇ ДО ДІАЛОГУ
 
5. ВЗАЄМОДІЯ ВИРОБНИКА ТА ДИСТРИБ'ЮТОРА У НОВИХ УМОВАХ РИНКУ. ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ.
 
6. ІНТЕГРОВАНА ДИСТРИБУЦІЯ. ПРАКТИЧНІ КРОКИ ДО СТВОРЕННЯ ІДЕАЛЬНОЇ ВЗАЄМОДІЇ.
 
7. МУЛЬТИКАНАЛЬНІСТЬ, ЯК ОСНОВНИЙ ТРЕНД РОЗВИТКУ ДИСТРИБУЦІЇ
 
8. ПРОМОЗАЛЕЖНІСТЬ ТА РОБОТА НАД ПРИБУТКОВІСТЮ
 
9. ЯК ДИСТРИБ’ЮТОРУ КОНКУРУВАТИ З НАЦІОНАЛЬНИМИ МЕРЕЖАМИ?
 
10. СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ ДИСТРИБУЦІЙНОГО БІЗНЕСУ
 
11. ТРАНСФОРМАЦІЯ ДИСТРИБ'ЮТОРСЬКОГО БІЗНЕСУ В УМОВАХ ЕКОНОМІЧНОЇ КРИЗИ
 
12. ПРАКТИЧНІ КРОКИ ОПТИМІЗАЦІЇ БІЗНЕСУ ДИСТРИБ'ЮТОРА
 
13. УСПІШНИЙ ДОСВІД ВПРОВАДЖЕННЯ СТРАТЕГІЇ ПОКРИТТЯ ТЕРИТОРІЙ

Реєстрація на конференцію
Назва конференції*
Назва компанії*
Ім'я учасника конференції*
 
Посада*
Телефон для зв'язку*
Email*
Поштова адреса компанії, індекс*
Сайт компанії
Вид діяльності компанії*
Звідки дізналися про захід
Звідки дізналися
  • отримали запрошення електронною поштою
  • знайшли інформацію в Інтернет
  • рекомендація партнерів
Ви можете отримати знижку, якщо ви:
Звідки дізналися
  • участь одного представника
  • бере участь у конференції 2 представники компанії (5%)
  • бере участь 3 та більше представників компанії (10%)
  • учасник конференцій TradeMaster (10%)