ВИСТАВКА-КОНФЕРЕНЦІЯ FOOD&NONFOODMASTER&CATMАNMASTER-2024.jpg)
-
Кирило Єжов, директор з розвитку бізнесу Кантар Україна
Тема: Нові виклики для сфери FMCG у 2024 році. Портрет нового покупця та як змінилась культура споживання українців
-
Марина Забарило, Генеральний Директор Consumer Panel Services GfK
Тема: FMCG 2024: збільшення продажів - mission impossible?
-
Надія Бігун, Заступниця Міністра економіки України. Має дві вищі освіти. Першу здобула в Дніпропетровському університеті інженерів залізничного транспорту за спеціальністю "Екологія та охорона навколишнього середовища", отримавши диплом з відзнакою
Тема: Як стати постачальниками державних закупівель? Державна підтримка українських компаній – постачальників харчової галузі
-
Марина Борисова, Директор з маркетингу ТОВ «Овостар Юніон»
Тема: Тренди харчової галузі і новий погляд на споживача. Як «Ясенсвіт» підтримує сталий розвиток у буремні часи.
-
Емілія Михальська, операційна директорка e-commerce VARUS.
Тема: Тенденції розвитку офлайн та онлайн роздрібу. Відновлення сервісів доставки
-
В’ячеслав Сауц, Директор з маркетингу Мережа аптек «Подорожник»
Тема: Бізнеси до бізнесу. Колаборації
-
Ткачук Оксана СМО, IDS Ukraine.
Тема: Виведення нових продуктів у реаліях 23-24 років. Можливості та обмеження
Ø Сергій Цимбал, директор Академії мережі АЗК UPG. Досвід роботи з управління торговими підрозділами, маркетингу, навчання ТОП-менеджменту компаній, ціноутворення та аналітики асортименту в сфері оптової та роздрібної торгівлі в компаніях "Епіцентр К", "Нова лінія", "EMI", "Сотня" та ін.
Тема: Конкуренція в період ринкової турбулентності
-
Наталія Кірич, заступник виконавчого директора національної мережі магазинів плитки та сантехніки «АГРОМАТ»
Тема: Управління асортиментом. Практичні поради щодо закупівлі товарів та взаємодії з постачальниками в умовах воєнного стану. Найкращі практики управління товарообігом в умовах кризової ситуації.
-
Вознесенська Марина, Керівник комерційного департаменту Експрес маркет box
Тема: Які промо та акційні пропозиції можуть допомогти ритейлерам збільшити продажі та підвищити лояльність покупців в умовах сьогодення.
Конкурентний аналіз асортименту
-
Максим Безрук, Заступник комерційного директора по стратегії роботи з ключовими партнерами. Мережа магазинів «Аврора Мультимаркет»
Тема: Створення стратегічного партнерства між роздрібною мережею і виробником. Які KPI ритейлерів потрібно знати постачальнику для успішної співпраці.
-
Дарія Іванченко, комерційна директорка NOVUS
Тема: Оптимізація продуктового ритейлу в кризових умовах: успішні стратегії управління асортиментом, співпраця з постачальниками та ефективні методи контролю товарообігу
-
В’ячеслав Склонний, Комерційний директор Фокстрот
Тема: Запаси та асортимент vs Категорійний менеджмент в умовах кризи
-
Голубкова Юлія, В.О. Комерційного директора, ТОВ Ашан Україна Гіпермаркет
Тема: Які можливості відкриваються для малих і середніх підприємств у співпраці з провідними продовольчими мережами України. Які успішні кейси вже існують.
-
Катерина Кузьміна, Керівник відділу закупівель та сталого розвитку компанія AB InBev Efes Ukraine.
Тема: Категорійний менеджмент у закупках
Ø Гульфіра Крок, Експерт з управління асортиментом та ціноутворенням у рітейлі, співавтор книги "Велика книга директора магазину"
Тема: Цінова та асортиментна політика мережі в умовах посилення конкуренції і зниження закупівельної спроможності
-
Кирило Єжов, директор з розвитку бізнесу Кантар Україна
Тема: Нові виклики для сфери FMCG у 2024 році. Портрет нового покупця та як змінилась культура споживання українців
-
Марина Забарило, Генеральний Директор Consumer Panel Services GfK
Тема: FMCG 2024: збільшення продажів - mission impossible?
-
Надія Бігун, Заступниця Міністра економіки України. Має дві вищі освіти. Першу здобула в Дніпропетровському університеті інженерів залізничного транспорту за спеціальністю "Екологія та охорона навколишнього середовища", отримавши диплом з відзнакою
Тема: Як стати постачальниками державних закупівель? Державна підтримка українських компаній – постачальників харчової галузі
-
Марина Борисова, Директор з маркетингу ТОВ «Овостар Юніон»
Тема: Тренди харчової галузі і новий погляд на споживача. Як «Ясенсвіт» підтримує сталий розвиток у буремні часи.
-
Емілія Михальська, операційна директорка e-commerce VARUS.
Тема: Тенденції розвитку офлайн та онлайн роздрібу. Відновлення сервісів доставки
-
В’ячеслав Сауц, Директор з маркетингу Мережа аптек «Подорожник»
Тема: Бізнеси до бізнесу. Колаборації
-
Ткачук Оксана СМО, IDS Ukraine.
Тема: Виведення нових продуктів у реаліях 23-24 років. Можливості та обмеження
Ø Сергій Цимбал, директор Академії мережі АЗК UPG. Досвід роботи з управління торговими підрозділами, маркетингу, навчання ТОП-менеджменту компаній, ціноутворення та аналітики асортименту в сфері оптової та роздрібної торгівлі в компаніях "Епіцентр К", "Нова лінія", "EMI", "Сотня" та ін.
Тема: Конкуренція в період ринкової турбулентності
-
Наталія Кірич, заступник виконавчого директора національної мережі магазинів плитки та сантехніки «АГРОМАТ»
Тема: Управління асортиментом. Практичні поради щодо закупівлі товарів та взаємодії з постачальниками в умовах воєнного стану. Найкращі практики управління товарообігом в умовах кризової ситуації.
-
Вознесенська Марина, Керівник комерційного департаменту Експрес маркет box
Тема: Які промо та акційні пропозиції можуть допомогти ритейлерам збільшити продажі та підвищити лояльність покупців в умовах сьогодення.
Конкурентний аналіз асортименту
-
Максим Безрук, Заступник комерційного директора по стратегії роботи з ключовими партнерами. Мережа магазинів «Аврора Мультимаркет»
Тема: Створення стратегічного партнерства між роздрібною мережею і виробником. Які KPI ритейлерів потрібно знати постачальнику для успішної співпраці.
-
Дарія Іванченко, комерційна директорка NOVUS
Тема: Оптимізація продуктового ритейлу в кризових умовах: успішні стратегії управління асортиментом, співпраця з постачальниками та ефективні методи контролю товарообігу
-
В’ячеслав Склонний, Комерційний директор Фокстрот
Тема: Запаси та асортимент vs Категорійний менеджмент в умовах кризи
-
Голубкова Юлія, В.О. Комерційного директора, ТОВ Ашан Україна Гіпермаркет
Тема: Які можливості відкриваються для малих і середніх підприємств у співпраці з провідними продовольчими мережами України. Які успішні кейси вже існують.
-
Катерина Кузьміна, Керівник відділу закупівель та сталого розвитку компанія AB InBev Efes Ukraine.
Тема: Категорійний менеджмент у закупках
Ø Гульфіра Крок, Експерт з управління асортиментом та ціноутворенням у рітейлі, співавтор книги "Велика книга директора магазину"
Тема: Цінова та асортиментна політика мережі в умовах посилення конкуренції і зниження закупівельної спроможності